Hey Millet Doğum Günü Kızı Geldi!!!

34 6 1
                                    

Umut'tan:

-Beytullah sayesinde Deniz ve Irmak'ta öğrendi Aslı'yı sevdiğimi. Deniz beni yanına alıp okulun bahçesine götürdü.

D:
-Aslı'yı gerçekten çok mu seviyorsun?

-Evet hemde çok seviyorum.

-Bak Aslı'nın umursamaz çocuksu hallerinin altında masum bir kız çocuğu var. Onu nasıl sevdiğini Beyto uzunca anlatı. Beyto bizim erkek kardeşimiz gibidir. İlk defa bir erkeğe karşı bu kadar iyi düşünceler söyledi. Aslı'yı çok sever Beyto . Ve onun mutluluğu bizim için çok önemli. Eğer onun kalbini kıracak birşey yaparsan karşında beni bulursun bunu unutma.

-Emim ol ben onu çok seviyorum.

Dedikten sonra Deniz yanımdan ayrıldı. Bende sınıfa doğru gittim. Beyto yanıma gelip :

-Çıkışta Aslı'yı kuaföre yollayıp hep beraber bir kafeye gidip plan yapmamız lazım.

-Tamam da nasıl tek başına yoluyacaz ki?

-Düşündük herhalde biz onu.

Aslı'dan:

Sınıfta Irmak'la oturmuştuk. İçeriye birden Umut ve Beyto kuzu girdi.

B:
-Irmak kuzu gel seninle bu Deniz için saçları için renk bulalım.

I:
-Ne rengi? Deniz'i öldürsen saçına renk katmaz.

B:
-Gelsene kızım belki atıcak saçlarına tövbe tövbe.

Irmak anlamış olacak ki hemen ayağa kalkıp Beyto'nun yanına gitti.
Bende Aslı'nın yanına gittim.

A:
-Merhaba Umut .

-Merhaba Aslı nasılsın?

-İyi sen?

-İyiyim de sen hala iyi olduğuna emin misin?

-Nasıl yani?

-Aslı şuan saçların berbat . Kırıkların bizim Kaan'ın karnesindeki birlerden fazla.

-Neeee!!!

Beytullah'tan:

-Aslı'nın bağırmasıyla yanımıza gelmesi bir oldu.

-Beytullah kuzu Irmak'ım ben kuaföre gidiyorum by.

Umut yanımıza geldi.

-Ulan Beytullah Aslı eğer beni sevmezse seni gebertirim. Lan kızın o biçim saçlarına kırık var dedim şimdi eğer o saçları keserse ben senin bir yerine saç diktirtecem.

-Umut abi sen kafayı mı yedin lan? Aslı bu daha aynaya bakmadı . Baksa saçlarının ne halde olduğunu görse hemen geri döner.

Deniz'den:

- Bir kafede masanın etrafında toplandık. Ben ,Irmak ,Umut,Kaan, Beyto ve Demir.
Söze ilk ben başladım.

-Evet şimdi Aslı beş dakika sonra buraya damlar ve emin ol Umut senin ümüğünü sıkacak. Sen niye bu salak Beyto'ya inaniyon??

U:
-Denize düşen yılana sarılır napalım mecbur.

B:
-Ayy sülük gibi bütün hayat enerjimi bitirdiniz iki günde . Değil mi Demir'cim?

D:
-Lan bana bulaşma işine bak!

B:
-Tamam abi sakin relax.
Şimdi sayın arkadaşlar;

Ben buraya niye geldim niçin geldim. Bunları iza etmeye gerek yok. Bunlar birtakım uydurma laflardır. Gördünüz yürüdüm geldim. Şimdi Aslı 'nın doğum günü iki gün sonra. İlk önce evin önüne pembe bir vosvos gelsin arkasında rengarenk balonlar......

İÇİMDEKİ NOTAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin