Hödük Kurbağa!!

37 7 0
                                    

Sabah uyandığımda karşımda Irmak ve Aslı vardı. Dün olanları anlattığım için şimdiden pişman oldum.

-Tatlım bebişim aşkitom uyan?

-Aslı yavşama ne oldu anlat?

-Kızım boks maçın var farkında mısın sen acaba?

-Evet farkındayım ama saat daha 7: 01 geçiyor. Sen mal mısın Aslı ? Hem bu hasta kızı niye yatağından kaldırdın ha ??

-Offf şiştim ulan Akif amca gibi anasını satayım. Bebişim hadi kalkta antrenman yapalım sana özel taktik vereyim. Ha bide Irmak süper . Değil mi Irmak'cığım?

-Ha.. evet iyiyim. Deniz bu arada Aslı haklı. Bir antrenman yapman şart. Sonuçta o bir erkek yani .

-Off tamam uzayın iki dakika daha yatayım sonra.

-Tamam .

İki dakika bile geçmeden hemen başıma dikildiler zebaniler gibi. Aslı'ı düzgündü ama Irmak perşembe cadısı gibi etrafta geziyordu. Hastaydı hala bize belli etmesede yorgunluğu gözlerinin kızarıklığından da anlaşılıyordu.

Kaan'ın ağzından:

-Herkes odada bir köşede kıvrılırken, Umut aynadan kendine bakıp bakıp öpüyordu. Aynaya biraz daha dikkatli baktığımda ise bir köşede Aslı'nın fotoğrafını yeni doğmuş dana gibi yakıyordu salak.

-Umut ne yapıyorsun lan sen?

-Abi bu aynaya her baktığımda nasıl bir lütuf olduğumu anlıyorum ya . Şükürler etmeniz lazım böyle yakışıklı, karizmatik bir arkadaşa sahip olduğunuz için.

-Hasiktirr lan pezeveng seni.

Telefonumda Instagrama gireceken Umut'un Instagram hesabı kayıtlıdı. Kızlara attığı mesajları okumak için hesabına girdim tabiki maksat eğlence olsun. Biraz gezerken bizim okulun şerefsizlerinden Selçuk duvarında:

-Okulumuzun Asi kızı Deniz ile boks maçım var izlemek istiyenler gelsin 😍😍😍 büyük idanın sonunda neler gecenin ilerleyen saatlerinde belli olucak...

Umut'un ağzından:

-Elimdeki aynada kendi güzelliğime bakıp duruyorum ki Kaan kızgın boğalar gibi elindeki telefondan birşeyler okudu. Ben Kaan'a dönüp:

-Abi Deniz'mi yoksa?

-Evet lan evet.

-Oğlum bu kızın ağzını burnunu kırarlar lan. Kız kavgası değil ki bu!!

-Kes lan sesini biliyoruz herhalde. Ben gidiyorum.

-Bekle bende geliyorum dedi Demir.

-Kaan itiraz edemedi tabiki . Bende aynadan hala kendime ve Aslı'ya bakarken Demir ensemden tutup ayağa kaldırdı hemen.

-Aslı'nın o maça gidiceğini bilmiyormusun yada tahmin edemiyormusun lan pezeveng??

-Anamm ulan Aslı gider mi ki??
Derdemez hemen peşlerinden gittim.

Kaan'ın ağzından:

-Boks salonuna girdiğimizde pek fazla kalabalık değildi. Gamze hemen ayağa kalkıp Demir'in yanına geldi. Demir ona dönüp:

-Defol git lan birde seninle oğraşmıyayım.

-Ya ama aşkım. Tamam tamam anladım bu gün sinirlisin ben sana karışmıyorum akşama konuşuruz. Dedi tüm yüzsüzlüğüyle . Demir Selçuk olucak şerefsizin odasına kapıyı kırarak girdi. Lafa ben girdim bu sefer:

-Ulan bu idayı hemen kapat burada.

-Ooo Demir bey ve kardeşleri gelmiş.

Baş harfleriyle verdiğim kişiler konuşuyor arkadaşlar...

İÇİMDEKİ NOTAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin