Off Sizi İçi Geçmiş İhtiyar Tavuklar!!

31 5 1
                                    

Irmak 'tan:

-Gamze'nin Demir'i alıp gitmesiyle kalbimin sıkışması bir oldu. Deniz giyinip yanıma geldi ve elini omzuma attı.

-Hadi kızlar gidiyoruz.

-Hadi ama Deniz kutlama yapmıyacakmıyız???

-Aslı kankam kardeşim şuan üzerimden tank geçmiş gibi aşırı derecede yorgunum.

-Off sizi içi geçmiş ihtiyar tavuklar!!

-La havle ...

-Tamam ya kardeşim gidelim .Irmak ne zorluyon  kızı kız yorgun be ne anlayışsız bir kız çıktın sen !!!!

-Hııı???

-Ulan Aslı beş dakika içinde o arabaya binmezsen seni eşek sudan gelinceye kadar döverim.

-Başüstüne !!!

-Aslı gittikten sonra hepimiz kahkahalar attık.

Umut ve Kaan yanımızdan ayrıldılar. Bizde evin yolunu tuttuk. Kimse konuşmadı. Bende konuşmak istemedim doğrusu . Aklım hala Demir ve Gamze'deydi. Ben dalmışken çoktan eve geldik. Kapıya doğru giderken kapının önünde kocaman bir piknik sepeti vardı. Sepete doğru gittim.

A:

-Ayy gitmeyin bomba olabilir.

D:

-Salak mısın sen acaba? Ne bombası lan ??

A:

-Ne bileyim ben arabaya gidiyorum . Siz açarsanız . İçinde para varsa benimdir zaten.

D:

-Lan bir sik....git .

I:

-Deniz ben açıyorum.
Kafasıyla onaylayarak sepete doğru gittim. Açtığımda ise sepetin içinde bir sürü şeftali, elma şekeri ve sigara vardı. Ve bir not.

-Kızzz paçozlar bunu size getirdim. Irmak okumayı hala çözemedin mi ? Aso'ya aşkoya , Deniz odununa söyle Beytullah Aşk geldi tatlım. Neyse çok konuştum başım ağrıyor ben kuaföre gidiyorum. Geldiğimde hazırlanın bara gidiyoruz.... Öpüldünüz 😘😘😘

-Ayyyyyyy

A:

-Ne oldu kız??

D:

-Ne oluyor Irmak ne var içinde??

I:

-Beytullah gelmiş!!!

A:

-Ayyy nerde ?

-Not bırakmış . Kuaföre'e gitmiş. Akşama geldiğinde ise bara gideceğimizi ve hazırlanmamızı istiyor.

D:

-Hahh bir Beyto eksikti oda geldi tam oldu AMK .

İçeriye girdiğimizde Aslı sepetin içindeki bütün elma şekerlerini kucağına koyup sömürüyordu. Deniz ise bana dönüp:

-İlk defa bir işe yaradı Beyto aferin diyip sigarasını yudumladı.

Ben ise elimdeki şeftalileri yiyip yiyip kokluyordum. Kapının çalmasıyla Aslı'nın havaya fırlaması bir oldu:

-Beytullah  geldiii!!

-Kız paçozlar kapıyı açın anam ağladı lan!!

Beytullah içeriye girince hepimiz boynuna atladık. Beytullah bizim çocukluk arkadışımızdı. Beytullah evin tek çocuğu olduğu için anneannesi , babaannesi ile büyüdüğü için biraz fazla kadın içinde kalmıştı. Sonra bizimle tanıştı . Bu güne kadar geldik işte . Aslı ve ben çok severdik Beytullah'ı. Deniz'de severdi ama ona laf attığı için genellikle kavga eder ve döverdi Deniz onu .  Ama kavgaları Beytullah'ın Deniz'e sigara ısmarladığından sonra biterdi.

İÇİMDEKİ NOTAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin