Z pohledu Harryho
Wau, tak já budu mít kluka, byl jsem nadšený, kdo by taky nebyl, celou dobu, co jsme seděli v restauraci, jsem měl v ruce ultrazvuk a nemohl se přestat na něho koukat. Líbilo se mi jméno Elliot a tak jsem ho Mie i navrhl, moc proti tomu nemohla protestovat.
"Harry, můžu si vymyslet, aspoň pro miminko, druhý jméno? "
"A fakt se ti ten Elliot líbí, nechci, aby ses na mě za 10 let zlobila, jaký má náš syn jméno. "
"Ne, mě se to moc líbí, myslím, že ho navrhovala i Gemma. "
"Miláčka, ale až budeme na řadě holčička, tak jméno vybíráš ty. "
Natáhl jsem se k Mie a dal jí pusu.
"Myslíš, že budeme mít další dítě? "
"Já bych chtěl, tak 3. "
"Na to je dost času. "
"A taky bych je chtěl udělat normálně. "
Zaculil jsem se na Miu a přejel jí rukou po stehně, ta se na mě podívala a zrudla v obličeji.
"Miláčku. "
"Nech toho Harry, pořád jsem si na to ještě nezvykla. "
"A to si toho se mnou, ještě moc nezažila. "
"Chybí ti to? "
"Co myslíš? "
Mia si nervózně prohlížela ruce.
"Vždyť ty víš. "
"Jo ták, tak ne nechybí, miluji tě a to mi stačí. "
Dal jsem Mie pusu, dneska už snad tisícovou a pak mi zazvonil mobil, vytáhl jsem ho a podíval se kdo mi píše, byly to zprávy od Louise a Liama, psal jsem jim, jestli si neskočíme večer do baru, jako menší oslavu.
"Mio? "
Mia mi neodpověděla, tak jsem musel zvednout hlavu, koukal jsem, jak vůbec nevnímá, protože byla začtená v nabídce dezertů, zasmál jsem se, natáhl k ní ruku a pohladil jí po její.
"Miláčku? "
Zkusil jsem to znovu.
"Promiň Harry, když to jsou takový dobroty. "
"Dej si co chceš. "
"Potřeboval jsi něco? "
"Nevadilo by ti, kdybych si dneska s kluky, skočil do klubu. "
"Ne. "
"Myslel jsem, že bych napsal tvojí mamce a mé, ta by vzala i Gemmu, že byste si mohly udělat holčičí večer. "
"Jo to by bylo fajn. "
"Tak já si odskočím a ty si dej ten dortík. "
Skočil jsem si na záchod a ještě vyřídil jeden telefon, když jsem se vracel, všiml jsem si, že vedle Mii někdo sedí, zrychlil jsem krok, až jsem skoro celou restauraci přeběhl. Když jsem docházel ke stolu, Mia se něčemu smála.
"Mio? "
Zeptal jsem se, když jsem došel ke stolu, nechtěl jsem zbytečně scény.
"Harry, víš, koho jsem tady potkala, to bys neuhodl, kolem šel Adam, tak jsem ho na chvíli odchytla, že ti to nevadí? "
Vadilo mi to, ale nemohl jsem nic říct, vždyť jí pomohl, když jsem to já nezvládl.
"Ne to je v pohodě, vezmu si židli od vedle. "
"Ahoj Harry. "
Podal mi Adam ruku.
"Nazdar Adame. "
Mia zakašlala, jo mohl bych být příjemnější.
"Takže Mia mi říkala, že čekáte kluka, to vám oběma moc gratuluji. "
"Díky. "
"Moc děkujeme Adame, jsem ráda, že jsem tě potkala, dlouho jsme se neviděli, co si vůbec dělal, už máš po škole nějakou práci nebo plánuješ vysokou? "
Mia se ujala slova, ale mě jejich rozhovor vůbec nezajímal, tak jsem mezi tím napsal Elis a mojí mamce, jestli by dneska zašly večer k Mie, za první jsem opravdu chtěl, aby si užila večer, aby chvíli nemusela myslet na to, co se kolem ní děje, i když je teď klid, teda doufám, že je a taky jsem jí tam v tom bytě, nechtěl nechávat samotnou. Přemýšlel jsem, že nám najdu nějaký pořád bydlení, možná kousek od centra, přece jen ke mně do bytu, by se dětský pokojíček nevešel, nechci otravovat naše a tak čekám, jestli dostanu nějaký peníze, od nahrávací společnosti, kam jsem poslal svoji práci.
"Harry? "
Vyrušila mě z plánování Mia.
"Ano."
"Nemáte tam večer, ve vaší partě, jedno volný místo, že by mohl jít Adam s vámi, trošku byste se mohli seznámit?"
Cože? Řekl jsem si jenom v duchu pro sebe.
"Jo možná by se tam jedno místo našlo, Mia mi dá tvoje číslo a já ti večer napíšu. "
"Díky Harry si fajn kluk, Mia si vybrala dobře. "
"Miluju ji, jsou pro mě všechno. "
Trošku majetnicky jsem si přitáhl Miinu ruku ke mně a chytil jí za ní. Mia se na mě podívala a jen zakroutila hlavou.
"Tak já půjdu, moc vám děkuji, Mio strašně rád jsem tě viděl, hlídej se a určitě se zase brzo uvidíme a Harry, seš fakt fajn, uvidíme se večer. "
Adam mi podal ruku, tak jsem mu ji podal taky, aby tam blbě nestál.
"Tak ahoj. "
Adam se rozloučil a odešel, sledoval jsem ho celou dobu, dokud nezašel za roh.
"Harry? "
Mia mě vyrušila, tak jsem se na ní otočil.
"Co to mělo znamenat? "
"Nic. "
"Vážně Harry? "
"Tak jsem přišel a ty jsi tady s ním seděla a smála ses. "
"Ty jsi žárlil. "
"Ne. "
"Ale jo Harry, normálně jsi žárlil, vždyť je to jen můj kamarád, chvíli jsme se spolu učili, nic mezi námi nikdy nebylo. "
"Fajn tak jsem žárlil, spokojená? "
I když jsem se neviděl, uměl jsem si představit, jak jsem se mračil. Mia vstala a sedla si mi na klín.
"Harry, usměj se na mě. "
Nechtěl jsem měnit svůj obličej, vydrželo mě to jen do té doby, než mě Mia začala šťouchat do tváří.
"Takhle se mi líbíš, miluju ty tvoje dolíčky ve tvářích. "
"Já miluju tebe. "
"Taky tě miluju Harry. "
ČTEŠ
Surrogacy - Náhradní mateřství (CZ - H.S.)
FanficPříběh o dívce jménem Mia Smith, které je 19 let a studuje poslední rok na Londýnské univerzitě. Její život není jeden z těch šťastných, její otec jí namočí do problémů z kterých nebude moct najít cestu ven, udělá něco čeho bude po čase litovat. Har...