Část 108

1.8K 90 13
                                    


Z pohledu Mii

Ráno mě vzbudili sluneční paprsky, které narážely do mého obličeje a celkové teplo, které panovalo v ložnici, venku už muselo být zase okolo 20 stupňů. Otočila jsem se, ale Harry už vedle mě neležel, i když se mi nechtělo, tak jsem vylezla z postele, natáhla jsem na sebe lehký župan a vydala se dolů.

V kuchyni byla na stole připravená snídaně, a ze zahrady byly slyšet nějaké zvuky, napila jsem se džusu a šla jsem se podívat, co se na zahradě děje. Naskytl se mi pohled na Harryho, opřela jsem se o zeď a sledovala ho, on ležel na trávě uprostřed zahrady a kolem něho pobíhala Bella a přiskříple štěkala, bylo to zlaté štěňátko, hned jak si mě všimla, rozběhla se ke mně a Harry se na ní zmateně koukal, dokud si nevšiml mě.

"Dobré ráno miláčku. "

Harry vstal a hned, jak ke mně přišel, tak mě dlouze políbil.

"Dobré. "

Nemohla jsme se na něho přestat culit.

"Jak ses vyspala? "

"Dobře, jen jsi mi tam chyběl, když jsem se probudila. "

"Nechtěl jsem tě budit a Bella si chtěla hrát. "

"Já se nezlobím. "

Přitáhla jsem si Harryho blíž k sobě a zajela mu rukami pod tričko.

"Ale copak miláčku?"

"Taky bych si chtěla hrát. "

"Tak to bychom s tím měli něco udělat. "

"Taky si myslím. "

Harry mi dal pusu a začal do mě lehce tlačit směrem k venkovní kuchyni, která byla na terase, a když jsem narazila do kameninového pultu, Harry mě na něj vysadil a já jsem mu obmotala nohy okolo pasu, přitáhla jsem si ho k sobě co nejblíž, jak to jen šlo přes moje břicho. Ani nevím, jak dlouho jsme tam strávili u polibků a něžného hlazení, to nám i stačilo, přerušil nás zvonek.

"Kdo to je? "

"Nevím, já se tam skočím podívat, ty se běž zatím najíst, připravil jsem tam samý dobroty. "

"Hlavně dávej pozor. "

"Neboj. "

Harry mi pomohl dolů a dal mi pusu, potom se rozešel k hlavnímu vchodu, já jsem si šla vzít něco ke snídani do kuchyně. Od dveří jsem uslyšela najednou hodně hlasů, a tak jsem vstala a šla se tam podívat. V chodbě byli Harryho rodiče a Gemma, která hned, jak si mě všimla, tak se ke mně rozeběhla a objala mě kolem nohou.

"Ahoj Mio, tak strašně si mě chyběla. "

"Miláčku, ty mě taky. "

Sehnula jsem se k ní a dala jí pusu na čelo.

"Zlatíčko. "

Hned potom se na mě vrhla Annie a uvěznila mě v objetí, mě až teď došlo, co mám vlastně na sobě a tak jsem se snažila, nějak se tím zahalit, ale moc mi to nešlo.

"Ahoj Annie, pane Styles, nevěděla jsem, že přijdete, omlouvám se, jinak bych se líp ustrojila, jestli mě omluvíte. "

"Ale to je v pořádku, jsi tady doma, v klidu se dojdi obléknout, my si zatím odložíme. "

Vyběhla jsem do ložnice a našla jsem nějaké letní šaty a v koupelně jsem si stáhla vlasy do copu, z ničeho nic, mě objali dvě velké ruce a já jsem se otočila k Harrymu čelem.

Surrogacy - Náhradní mateřství (CZ - H.S.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat