The Real Nightmare For EXO Part 12

176 20 1
                                    

[Di Dorm Exo]

Jihyo:Suho oppa ada surat utk oppa..

Suho:surat??daripada siapa??

Jihyo:x tahu..x tulis plk kt surat ni..hantu kot..

Suho:*picit hidung jihyo*ish suka sgt main-main kan org..

Jihyo:hehehe mian oppa

Suho:x pe la klu cam tu..*ambik surat tu dan baca*

{isi surat tu tertulis}

 Hello suho..it's me Kibum hyung..boleh x hyung nk jumpa Suho dkt lorong sebelah bangunan SM ??Hyung ada benda nk ckp dgn Suho..Hyung harap suho blh dtg pada jam 3:00 nanti..

  Suho:oh surat dari Kibum hyung rupanya..Nk dkt pukul 3:00 dh ni baik aku pergi sekarang..Jihyo saya nk keluar jumpa kawan jap ek awak nak ikut tak?

  Jihyo:x pe la nanti Jiyho nk keluar jap^^

  Suho:ok saya pergi dulu *wink*

  Jihyo:ok hati-hati tau^//^

  Suho pun pergi lh ke lorong yg disebut oleh Kibum..tetapi sesampai je  disana apa yg Suho nampak ialah seorang perempuan yg cantik sedang menunggu seseorang tapi bagi dia,dia langsung x terpikat dkt perempuan itu di dalam hati dia hanya ada Jihyo..lalu dia pun pergi kearah perempuan itu lalu bertanya..

  Suho:hai..awak tgh tunggu sapa ni??  

  Perempuan XXX:oh saya sedang tunggu seseorang..awak ni suho ye..  

  Suho:ye saya suho kenapa ya??  

  Dalam masa yg sama Jihyo telah pun sampai di lorong di sebelah bangunan SM ..  

  [Flash back]  

  {surat yg diterima oleh Jihyo}  

  Hi Jihyo ni saya Heeachul oppa saya ada benda nk bgi kt awak blh x awakdtg ke lorong yg berada di sebelah SM tu??

  {End of the Flash back}  

 bila Jihyo sampai di lorong yg disuruh oleh heachul..tapi apa yg jihyo nampak ialah Suho yg sedang berpelukan dgn seorang perempuan yg korang x kenal.  

  Suho:*terkejut bila nampak Jihyo*JIHYIO!!!JIHYO!!YAH SONG JIHYO TUNGGU!!

  bersambung..  

The Real Nightmare For EXOWhere stories live. Discover now