Suho:D.O masak apa??
Tao:oh D.O hyung masak kimchi,kimbab,ddeokbokki dan makanan makanan kegemaran kita semua samgyetang..
Suho:chen macam mane??
Tao:tadi kt taman dia beli 4 coffee satu utk chanyeol,satu utk,baekhyun,satu utk dia dan satu lagi...
Suho:utk xiumin hyung??
Tao mengangguk..Suho berasa sungguh sedih bila menyebut nama xiumin...
Tao:tapikan hyung chen hyung ada sedikit perubahan selepas balik daripada taman tdi
Suho:apa dia?
Tao:dia dh mula nk bersembang dgn kitaorg dan dia dh kurang duduk dlm bilik..dia macam dh blh terima hakikat yg xiumin hyung dh pergi*tao pula yg rasa sedih bila menyebut nama xiumin*
Suho:bagus lh klu cam tu
Tao:oh dan lagi satu...
x sempat tao habis ckp tiba-tiba...
Chen:TAO!!!!!!
Tao:arghhh!!!!!omma!!!!help me!!!!omma!!!
Suho:hahahaha so chen you okay now
Chen:hahahahaha hyung ni x payah nk speaking sgt la...hahaha....lagi pun klu saya asyik bersedih je nanti mesti xiumin hyung x sukakan?jadi saya ambik keputusan utk bangkit semula dan menceriakan hati korang semua ...
Tiba-tiba diaorg semua terdengar D.O yg sedang menjerit dari dapur..
D.O:YAHH PARK CHANYEOL!!!
semua org terkejut lalu terus belari ke arah dapur..sesampainya didapur
semua org terkejut sebab keadaan dapur kelihatan sungguh kelam kabut mereka melihat chanyeol yg sedang berdiri di sinki sambil membuka air dan merendam periuk yg kelihatan sudah separuh hangus itu..
Chanyeol:sorry lh D.O saya bukannya sengaja tadi saya ingat belum masak lagi so saya biar je la..
D.O:habis tu sekarang ni macam mana?
Jihyo:kenapa ni?apa yg dh jadi?
D.O:tgk ni habis lauk kegemaran kita semua dh x blh makan lagi..
Jihyo:x pe biar saya masak yg baur ok...chen oppa~
Chen:ne?
Jihyo:blh tlg saya masak x??
Chen:hemm tunggu saya fikir jap...hemmm....ok :3
Jihyo:Yehet^^
Sehun:Yah that's my word!
Semua:hahahahaha^^
bila mereka semua sedang bergelak ketawa ada seorang perempuan yg sedang mendengar perbualan mereka semua..
Yeoshin:hahahaha gelak lh korang semua sementara boleh hahahaha
keesokkan harinya ji hyo bangun awal utk menyiasat tentang yeoshin..ji hyo memberi tahu suho tentang niatnya,suho memberi ji hyo kebenaran tetapi dia memberitahu ji hyo untuk tidak mengambil masa yang lama..sampai sahaja di rumah rumah yeoshin,ji hyo menyork dan menunggu yeoshin keluar dan meninggalkan rumahnya.Tidak sampai beberapa minit jihyo merasakan seperti ada org di belakangnya apabila dia menoleh ke belakang tiba-tiba jihyo nampak....
bersambung...
YOU ARE READING
The Real Nightmare For EXO
FanfictionHero:EXO HEROIN:Song Jihyo(korang) Sasaeng fan (The killer):kim yeoshin Kawan Baik $uho:EXO,Mark,Bambam &ahli Got7 yg lain Watak tambahan:Mark&Bambam Sinopsis: Ahli kumpulan exo berada di airport untuk pergi membuat konsert di Malaysia tetapi nasib...