The Real Nightmare For EXO Part10

200 22 0
                                    


Sudah 2minggu xiumin pergi meninggalkan jihyo dan ahli exo yg lain..2minggu jugak lh chen bersedih kerana kehilangan kawan satu bilik,kawan baik dan seorang hyung yg amat dia sayang iaitu xiumin...seperti biasa selepas je makan chen akan mengurungkan diri dia di dalam bilik dia dan xiumin..

[Di dalam bilik chen & xiumin]

Chen menangis keseorangan..Dia pandang ke segenap bilik dia dan xiumin setiap kali dia memandang ke katil xiumin dia melihat xiumin yg sedang duduk di atas katil sambil makan makanan kegemarannya iaitu baozi dan senyum dekat chen..tiba-tiba xiumin hilang dari pandangannya.. chen kembali menangis tapi kali ini dgn lebih teruk lagi..

[Di luar bilik chen&xiumin]

Chanyeol:kris hyung ni dh teruk dh ni..

Kris:apa yg teruknya -_- ...

Chanyeol:chen laa kesian saya tengok dia tu..kalau lh pompuan tu tak bunuh xiumin hyung mesti chen takkan sedih sampai camni sekali...

[Flash back]

Suho:korang sini jap jihyo ada benda nk bgi tahu kita semua..

D.O:Apa yg jihyo nk bgi tahu kitaorg??

Jihyo:sebenarnya tadi bila saya keluar dari wad baekhyun oppa utk pergi ke tandas saya ada dgr sorang pompuan yg ckp macam ni "hahahaha akhirnya satu dh mati tinggal 12 lagi termasuk lh pompuan tu hahhah"

Lay:kenapa perempuan tu nk buat kita macam tu sedangkan kita x kenal pun sapa dia..

Suho:sebenarnya kita kenal sapa perempuan tu..

semua ahli exo:*terkejut*kita kenal?!

Suho:Ye kita kenal perempuan tu..nama perempuan tu...Kim Yeo Shin..

Semua ahi exo :Apa!!!Kim Yeoshin!!!!

Suho:ya..

[End of the flashback]

D.O:Ni x blh jadi kite kene dptkan balik chen yg kita kenal sebelum ni..

Baekhyun:betul tu kesian aku tgk chen..

D.O,KRIS,CHANYEOL:Huh?!Baekhyun!!bila ko balik ni??!!

Baekhyun:baru je..tapi sekarang ni kita kene buat rancangan utk dptkan chen kita yg lama...

bersambung...

The Real Nightmare For EXOWhere stories live. Discover now