hey
so sorry.
author ada buat silap for chapter 21. Sepatutnya nama kawan Haemi Jina bukan Minji. Tertukar dengan ff yg satu lg.++
Wajah Byul yang sedikit kemerahan itu dipandangan dengan pandangan yang sayu.
Dia risau melihat anak nya yang kini terlantar di hospital disebabkan demam panas.
Panik Haemi semalam sebab dengar Byul menangis tidak berhenti. Bila dipegang badan Byul, panas. Terus dia bawa Byul ke hospital.
'Patut ke aku bagitahu dekat Jimin? Kalau dia marah aku? Habis laa aku nanti nak menjawab.'
Haemi pergi dekat katil Byul apabila terdengar Byul merengek. Dia menepuk perlahan peha Byul bagi dia tidur semula.
++
"Penat nya."
Keluh Jimin seraya melonggarkan tali leher nya. Berasa rimas sebab seharian pakai benda alah itu.
Tak lama lagi kerja nya akan selesai dan boleh laa dia balik ke Korea walaupun belum sampai seminggu di di situ.
Sedang fikiran nya menerawang ke Korea, dia didatangi oleh Joshua dengan senyuman di bibir.
"What do you want?"
"Lunch, Jimin. Or are u on diet?"
"Nope! So, let's go now."
Joshua mengangguk manakala Jimin mengambil telefon bimbit lalu disimpan ke dalam poket.
++
"So, you are married?"
Soal Joshua sekali lagi.
Dia agak terkejut mendengar pengakuan dari Jimin tadi. Tidak sangka lelaki itu sudah berkahwin.Jimin mengangguk.
"And I already have a daughter. We name her Byul. Park Byul. Her face is just same with my wife."
"You look so happy when you talking about them. You must be really love them much isn't it?"
"Of course! Only them that I have after my brother and lil bro. I really love them."
Terbayang wajah Haemi dan Byul ketika itu. Dia sangat merindui dua puteri yang bertakhta dalam hati nya sekarang.
Joshua tersenyum seraya dia menghirup air karot susu. Timbul perasaan cemburu apabila melihat kebahagiaan lelaki itu.
Sampai bila laa dia nak membujang agak nya. Tapi bila difikirkan, dia mana ada teman wanita.
++
"Saya dah fikir semalam. Dan saya nak balik dengan awak ke Korea."
Jawapan dari Choi Yuju sangat menggembirakan hati Taehyung. Oleh kerana terlampau gembira, dia terpeluk Yuju.
YOU ARE READING
[C] Pencuri Dompet | pjm
Romance♥;ㅡ Kisah dimana seorang lelaki disalah anggap sebagai pencuri dompet.