Gașcă nouă

266 19 0
                                    

Fug , fug , fug!
Îmi place. Uneori este obositor dar te obișnuiești. Nici mie nu mi-a fost ușor prima dată.  Am intrat într-un anturaj ce credeam că mă va afecta mai rău decât sunt acum. Ideea este că îmi place ceea ce fac și nu mi se pare corect că atunci când omori pe cineva trebuie să fii băgat la pârnaie.
Mă apucasem de droguri ,  dar m-am lăsat din cauza dependenței. Nu puteam sta fără legale nici măcar o zi. Mi se părea obositor să merg mereu la traficanți să îmi cumpăr marfă și foițe.
Îmi afectam viața! Yach..
Acum nici nu mai vreau să aud de așa ceva. Îmi este de ajuns că sunt cel mai mare criminal. Am ajuns departe cu asta. Și voi ajunge în continuare!

*

Fug , fug , fug!
Garda e pe urmele mele.
Știu! Îmi voi înscena propria moarte. Dar cum? Uhh.. E greu. Trebuie să gândesc rapid și limpede.

Am găsit!  Îmi trebuie mult sânge și bucăți din materialul din care îmi e făcut tricoul.
Mă tai pe mâna destul de adânc și îmi rup fâșii , fâșii tricoul ce îl port. Până la urmă am pătrățele și arăt bine , deci nimeni nu va râde de mine.
Las sângele să se scurgă ușor , ușor pe frunzele ruginii , iar câteva bucăți din tricoul meu lângă marea pată de sânge.
Fug cât mă țin picioarele și într-un final ajung lângă o clădire pe care scrie enorm de mare "Big Hit Entrainement"
Hmm.. Arată drăguț.
Intru pe ușa imensa din lemn și merg cu pași mărunți spre o cameră pe care scrie "~BTS - Bangtan Boys ~ JungKook , Rap Monster , J-Hope , Suga , Jin , V"
Oare cine or mai fii și ăștia? 
Intru înăuntru , iar acolo se aflau 6 băieți. Cred că sunt băieții care au numele scris pe ușă.

Jimin: Ăăm.. Salut!

All: Bună! Cine ești?

Jimin: Jimin! Park Jimin! Iar voi?

All: JungKook , Rap Monster , Jin , J-Hope , Suga and V

Jimin: Mișto nume. Ciudate dar mișto.

Jin: Gumawo!

Jimin: Da , da , cu plăcere.

Jin către V- Cam înțepat , nu crezi?

Jimin: Știi că te aud , prințesă , nu?

Jin: Da , da.

Jimin: Așa deci.. Voi ce sunteți?

J-Hope: Suntem trupa ~Bangtan Boys ~ , tu ce cauți aici?

Jimin: Eh..J-Hope.. Dacă ți-aș zice nu m-ai crede.

J-Hope: Zi odată!

Jimin: Sunt criminal!

Rap Mon: Cine crezi că va crede micul tău joculeț?

Văd că ăștia nu știu cu cine vorbesc. Ia stai așa. Eu am un cuțit.

Jimin: Pai dacă nu mă crezi , ia vezi asta*cuțitul*

V: Woah! Asta-i de-a dreptul genial! Chiar ești criminal!

Jimin: Noo , da' mai tare nu poți să țipi?

V: Ba da! Chiar ești cri...

Suga: Bă , tu ești prost , V? Era ironic.

V:Aa.. Acum am înțeles.

Jimin: Mă bucur c-ai înțeles. Ai un os de la mine.

V: Ai grija că cu mine nu merge așa ușor. Nu sunt chiar așa de prost. Poate glumesc sau chestii din astea , dar știu și eu câte ceva.

Jimin: Ooh.. L-am rănit pe V. Scuze , frate. Credeam că știi de glumă.

V: Asta nu este o glumă.

Jimin: Ba da , este , V. Ești un bărbat maturizat , chipeș și orice fată cred că este îndrăgostită de tine.

V: Nu.. M-am emoționat.

All: Ohh.. V.

Ne deschidem un subiect cam prea direct după această conversație. Tocmai ce toți au aprobat nu mai sunt virgini.
Eu nici nu mai știu câte fete am violat..
Dar.. Una îmi pusese capac. Era blondă cu ochii albaștrii. Mereu se îmbraca cât mai decoltat ca sa își evidențieze formele.
Chiar mă îndrăgostisem de fata aceea..până când a fost ucisă de un grup de mafioți.
Nu i-am lăsat să scape ușor. I-am torturat timp de 6 zile ,  după care i-am ucis pe rug.

*

Ăștia nu se mai opresc din vorbit? Pe bune acum.. Au deschis un subiect de 30 de minute și nici acum nu l-au mai terminat.

Jimin: Dacă tot vorbiți de sex.. Să zic și eu ceva.. Am violat o mulțime de fete. Nici nu le mai știu numărul. Am făcut dragoste cu o singură persoană , dar..aceea persoană dragă mie a fost ucisă de un grup de mafioți. Nu i-am lăsat să scape. Au fost uciși pe rug. Pe fată o chema Clarice , Clarice Pillowtalk. Nu era de origine coreeană. Era dintr-o țară îndepărtată , numită Anglia. Am învățat-o absolut tot despre coreea. Limba coreeană , gesturile coreene , cum se mănâncă în Coreea și multe altele. A fost cea mai frumoasă perioada pe care am trăit-o vreodată.

Kookie: Oh.. Chiar îmi pare rău să aud asta.

Jimin: Și mie..

Suga: Păcat..

Jimin: Ăăm.. Hai să trecem peste asta.
Deci.. Voi sunteți o trupă din câte am înțeles.

All: Da.

Jimin: Aha. Deci.. Vreți să faceți parte din ceva?

Jin: Uimește-ne!

Jimin: Criminali , Mafie , Viol! Ce ziceți?

Jin: Nu știu ce să zic.

Jimin: Haide , prințesă. E o oportunitate unică în viața.

Jin: Bine. Eu mă bag. Voi ce ziceți?

All: Ne băgăm.

J-Hope: Chiar trebuie să o fac și p-asta.

Jimin: Bun!

Kookie: Dar.. În ce constă chestia asta?

Jimin: Crimă și viol.

Kookie: Devine interesant.

Jimin: Nici nu ai idee! Deci acum suntem o gașcă , înțeles?

All: Da!

A fost greu. Foarte greu. Lunile de muncă cu ei au fost copleșitoare. Abia dormeam. Nu am mai comis o crimă de ceva vreme. Mă simt ciudat. Am un sentiment de crimă chiar acum. Plec. Plec în oraș. Trebuie să fac asta.

Criminal Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum