Sentimente distruse ?

108 9 4
                                    

Jin pov

Jimin mi-a povestit ce s-a întâmplat cu Suga. Niciodată nu a pățit ceva de genul. Jimin mi-a mai spus că s-a trezit cu o durere insuportabilă de cap. Pare Suga un BadBoy , dar este foarte sensibil și nu mă refer la sentimente. Mă refer la atunci când se accidentează. De exemplu , anul trecut la studio , repetăm coregrafia pentru "Blood , Sweat and Tears" , iar Suga și JungKook s-au accidentat. Suga și-a scrântit glezna , iar JungKook și-a scrântit mâna. JungKook s-a făcut bine repede , dar Suga a trebuit să stea în pat timp de o lună , deoarece avea frisoane , se trezea noaptea din somn din cauza durerilor și țipa de durere.
Suga e foarte sensibil.

Jimin pov

Mă trezesc în brațele lui Suga și mă simt atât de bine. Văd că dă să deschidă ochii și îi mângâi obrazul. Se apropie de mine și îmi muscă lobul urechii. Oh.. Suga , ce îmi faci tu mie!

Zâmbesc ușor și rușinat.

Suga: Știu că îți place. * își pune piciorul pe mine *

Jimin: Mă cunoști bine.

Suga: Am văzut cum te uiți la mine. Am observat asta de când te-am văzut prima dată.

Jimin: Da , dar și tu te uiți la mine difert de ceilalți. Suga! Tu mă placi ?

Suga: Secret!

Jimin: Știu că da. Altfel nu îmi mușcai lobul urechii.

Suga: Poate. Dar tu ?

Jimin: Nici eu nu știu ce simt ..

Suga: Jimin ..

Jimin: Iartă-mă , Suga.

Suga: Știi ceva ? Nu am nevoie de mila nimănui. Poți pleca.

Jimin: Suga! Nu fă asta ..

Suga: Cred că am fost destul de clar! Sau trebuie să repet ?

Jimin: Suga! E-eu te ..

Suga: Mă ce , Jimin ? Mă urăști ? Știu asta deja.

Jimin: Am plecat , Suga. Nu mă mai întorc!

Suga: La revedere!

Plec din cameră și mă pun în genunchi. Dau frâu lacrimilor și stig în gura mare " De ce nu am putut să îi spun ce simt ?".
Nici măcar nu îmi pasă că a auzit! Voi face tot posibilul să am sentimente pentru el ca unui amic.

Suga pov

Chiar vroiam să știu adevărul. Știu că m-a mințit , deoarece i-am spus " Secret " când m-am întrebat dacă îl plac. Am cam exagerat si eu. Îl mai las o oră și mă duc la el. Poate se liniștește până atunci. Și ideea e că pe mine nu mă doare mâna. E doar o simplă rană ce va trece în curând. De fiecare dată când mă accidentez , mă prefac că mă dor toate oasele și toți mușchii , deoarece vreau să stau în pat , fiindcă sunt un leneș. Da , sunt un leneș !

Trebuie să îi scriu un bilet .. Mă gândesc!

" Jimin , știu că am fost prea dur cu tine și îmi pare rău. Eu te plac , Jimin. Niciodată nu am fost atras de băieți , dar când te-am văzut , pur și simplu m-am îndrăgostit. Te rog să mă asculți. Nu știu dacă și tu mă placi. Vreau un răspuns , Jimin.
Te iubesc! ~Suga "

Mă duc la el în cameră și văd că nu e. Las biletul pe noptieră și plec.

Jimin pov

M-am dus la baie , deoarece mă simțeam rău. De când m-am certat cu Suga , parcă nu mai sunt eu! Îl iubesc , dar nu am putut să îmi recunosc sentimentele față de el.

După ce îmi mai revin mă duc în cameră și văd un bilet lăsat pe noptieră.
Îl deschid și citesc.

" Jimin , știu că am fost prea dur cu tine și îmi pare rău. Eu te plac , Jimin. Niciodată nu am fost atras de băieți , dar când te-am văzut , pur și simplu m-am îndrăgostit. Te rog să mă asculți. Nu știu dacă și tu mă placi. Vreau un răspuns , Jimin.
Te iubesc! ~Suga "

Trebuie să mă duc la el. Să îi spun ce simt. Iau biletul și pășesc ușor spre camera lui.
Intru și văd că are lacrimi în ochi. Și le șterge repede , dar eu deja am observat.

Jimin: Suga ..

Suga: Ce vrei Jimin ? Ai venit ca să rupi biletul în fața mea ? Chiar te rog!

Jimin: Nu. Am venit să îți spun ce simt pentru tine cu adevărat.

Suga: Serios ? Sunt curios dacă și tu ai aceleași sentimente pentru mine cum am și eu pentru tine.

Jimin: Ascultă! Niciodată nu m-am simțit atât de bine în preajma cuiva. Ești perfect , Suga. E prima dată când sunt atras de un băiat. De când te-am văzut m-am schimbat. Înainte eram foarte rece și nu mă înțelegeam cu nimeni. Am mai avut o gașcă , dar i-am ucis pe acei băieți. Tu ești altfel și m-ai făcut să nu mai vreau să ucid chiar toată lumea. De exemplu , băieții. Până acum puteau fii morți , dar deoarece te iubesc , nu am putut să o fac.

Mă apropii ușor de el , și îi cuprind buzele într-un sărut tandru. Limba mea se strecoară în lăcașul sau umed și explorează fiecare colțișor. Ne desprindem din sărut , iar Sug lasă capul în jos. Îi ridic bărbia cu două degete și îl sărut încă o dată pe buze.

Jimin: Te iubesc , Suga!

Suga: Și eu te iubesc , Jimin!

~

Vreau să dedic capitolul acesta unei persoane dragi mie ce îl are ca bias pe Suga(Min YoonGi)
AlexandraTommoReal Saranghae unnie 😍 sper să îți placă. Lasă-mi părerea ta într-un comentariu!









Criminal Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum