După ce-am plecat din acea casă , polițiștii ne urmăreau. Suga s-a împiedicat și a căzut , polițiștii prinzându-l.
Alerg că un descreierat la Suga și împușc polițiștii.
Iau megafonul polițistului și zic:-Curvelor , cred că aveți nevoie de încă un echipaj!
Îl iau pe Suga în cârcă și îl duc acasă.
* Acasă *
Jimin: Jin! Am nevoie de tine și de trusa ta medicală , urgent!
Jin vine obosit de parcă a fost la maraton și îl tratează pe Suga.
Jimin: Fă-te bine , baby! * îl sărut pe frunte *
Mă pun în genunchi și dau frâu lacrimilor. Țin la el. Foarte mult. Niciodată nu am fost atras de băieți. Nu știu ce s-a întâmplat.. De când l-am văzut prima dată , am simțit că trăiesc. Vreau să fie doar al meu .. Te iubesc , Min YoonGi!
Vreau să îți spun ce simt. De ce sunt așa de rușinos în fața ta? Aish ..
***
Suga pov
Mă trezesc cu o durere groaznică de cap. Când mă uit la mâna nu văd rana , ci un bandaj. Cine mi l-am pus?Suga: Jimin ? Ce s-a întâmplat ?
Jimin: Suga! Te-ai trezit. Ce bine!
Pe fața lui se afișă un zâmbet. Aish .. Omul ăsta mă înnebunește!
Suga: Da , Jimin! M-am trezit , dar mă doare capul îngrozitor.
Jimin: Poftim ? De ce ?
Suga: Nu știu. Așa m-am trezit. M-a lovit o durere groaznică când m-am trezit.
Jimin: Vin imediat , oppa. Ăă .. Adică hyung.
Suga: Bine , Jimin.
După câteva momente , Jimin vine cu un pahar de apă și o pastilă Nurofen.
Jimin: Ia asta. O să te simți mai bine.
Suga: Mulțumesc , Jimin.
Iau pastila și mă întind în pat. Îmi e cam greu să mă ridic în ipostazele astea.
Jimin: Hyung , pot sta cu tine ? Vreau să fiu sigur că ești bine.
Suga: Desigur. * îi fac semn să vină lângă mine *
Jimin pov
Mi-a făcut semn să mă duc lângă el. Nu fă nimic ciudat , Jimin. Fii calm. Fii cât se poate de calm.
Jimin: Bine ..
Mă pun lângă el și îmi înfreșor mâinile de corpul lui bine lucrat. Îl trag mai aproape și încerc să adorm. Mereu mi-am dorit să dorm așa cu el. Ah .. YoonGi! Mă faci să te iubesc din ce în ce mai mult!
JungKook pov
- Banii sau viața! Tu alegi , tataie!
Bărbatul: B-babii!
- Dă-mi tot ce ai.
Bărbatul îmi dă toți banii lui , iar eu îi dau lui TaeHyung să îi țină.
- Hmm .. 8000 de woni. Nu-i rău , tataie.
Bărbatul: P-pot să plec acum ?
- Eu cred că nu mai ajungi să pleci. * pervers face *
Imediat ce dă să se întoarcă , îi pun cuțitul la gât.
- Stai așa , tataie.
Imediat ce zic acele cuvinte , apăs din ce în ce mai tare pe gâtul sau si trag de cuțit în partea stângă.
Îmi place să văd oameni suferind.
Îi caut prin buzunare și dau de portofel. E plin de carduri. Moșul ăsta e mai bogat de cât credeam.
JungKook: TaeHyung , hai acasă.
În drum spre casă îl întreb pe Tae diferite chestii ciudate și normale.
JungKook: Hyung , cum e să iubești pe teu prima dată ?
V: Ei bine , Kookie. E ceva unic ce doar odată se întâmplă. O singură dată iubești cu adevărat. Te simți în al IX - le-a cer. E ceva unic. Eu am iubit pe teu prima dată la XVIII ani.
Kookie: Am înțeles. Ăă .. Tu mai ești virgin ?
V: Da. Aștept să o fac cu persoana potrivită care nu mă va dezamăgi niciodată și va ține la mine enorm de mult!
Exact cum fac eu , idiotule!
JungKook: Și .. Ești gay ?
V: Pot spune că da. Dar tu ?
JungKook: Ăă... D-da , și eu sunt.
V: Draguuț! Îmi placi puștiule!
JungKook: Mulțumesc , hyung.
În 20 de minte ajungem acasă și eu mă duc să mă întind puțin în pat. Mă simt obosit după toată agitația asta. Nu mai comisesem o crimă de ceva timp .. Cred că a trecut o săptămână. Jimin nu ne mai ia în fiecare zi cu el. Toți au planurile lor personale acum. Eu îl plac pe Tae și nimeni nu mi-a va lua! Are ceva special ce mă face să încremenesc când îl văd în fața mea. Acum câteva zile l-am văzut la bustul gol. Parcă era un vis. L-am rugat pe J-Hope să îmi de-a o palmă cât poate de tare să văd dacă visez sau nu. Totul era real atunci. Și partea cea mai importantă e că Tae s-a uitat în ochii mei cu o privire blândă, apoi și-a mușcat buza , uitându-se la buzele mele rozalii! Aish .. Ce îmi faci Tae ?
CITEȘTI
Criminal
RandomJimin este un criminal în serie, dar în sufletul lui se află un sentiment ce doar el îl știe! 😍❤