Crimă peste crimă!

140 12 1
                                    

Jimin pov
E dimineața.Vreau sa comit o crimă. Acum!
Mă îmbrac rapid și fug în bucătărie. Iau un măr din fructieră , iar apoi mă duc la râul Han. Ajuns acolo , mă uit prin jur și văd un băiat ce vrea să se arunce în râul Han. Decid să mă duc la el.

Jimin: Care e problema ta? De ce dracu faci asta?

Băiatul: Nu e treaba ta! * aruncându-se de pe pod*

Jimin: Nu .. * îl prind de mâini și îl ridic cu greu*

Băiatul: De ce m-ai salvat ?

Jimin: Chiar dacă fac eu anumite lucruri ilegale , nu am putut lasă să se întâmple asta.

Băiatul: Dar de ce ?

Jimin: Nu știu. Pur și simplu nu am putut lăsa să se întâmple asta.

Băiatul: Am înțeles ..

Ce s-au întâmplat ? De ce am făcut asta? Aish .. De ce nu mai sunt eu acel Jimin care era acum câteva zile ? De ce ? Trebuie să îmi revin. Eu sunt un criminal , nu un ajutător.

În schimb .. Îmi e milă de el , chiar îmi e prea milă. Voi sta puțin de vorbă cu el să aflu mai multe amănunte.

Jimin: Deci .. Povestește-mi de ce ai vrut să te sinucizi.

Băiatul: Acum câțiva ani , mama mea a decedat , iar tata a intrat în depresie. Acum doi ani , dintr-o seară, tata a venit pentru prima dată acasă beat. Incidentul de doi ani s-au repetat până în ziua de azi , și sunt sigur că se va repeta în continuare. Tata a început să mă bată pe mine , iar apoi pe fratele meu mai mic , Kang Chul din cauza alcoolului. Azi de dimineață , tata a ajuns acasă și din cauza nervilor , ei fiind din cauză că nu i-am făcut mâncare , m-a bătut cu pumnii și picioarele , iar la final mi-a tăiat mâna cu briceagul.

Jimin: Îmi pare foarte rău pentru asta. Sper că vei găsi un adăpost cât de cât bun.

Băiatul: Sper și eu .. Tot caut dar nu găsesc ..

Jimin: Te voi ajuta , dar mai întâi , spune-mi cum te cheamă , te rog.

Băiatul: Mă numesc Lee Jong Suk și îți mulțumesc enorm de mult că mă ajuți.

Jimin: Cu plăcere Lee Jong Suk. Hai cu mine!

E drăguț băiatul. E și foarte de treabă. Îmi place.

Jimin: Uite aici  niște bani și fugi să îți închiriezi un apartament. Ia numărul meu în caz de ceva "+357889**3410

Lee Jong Suk: Îți mulțumesc enorm. Îți rămân dator Hyung.

Jimin: A fost o plăcere să te ajut.

Plec agale , îndreptându-mă spre depozitul meu preferat unde e plin de adolescenți care se maltratează unii pe alții s-au chiar ei. Ajuns acolo , mă uit la un băiat ce își injectează Heroină în picior. Mă duc în fața lui și mă uit la el. Am chef de puțină caterincă.

Jimin: Vrei să mori? Ticălos nenorocit!

Drogatul: Eh.. Și ce pierd din asta?

Jimin: Nu mai fă asta , ticălos nenorocit! Lasă-mă pe mine.

Îi smulg injecția din picior și i-o înfig în gât , lăsând serul să se scurgă.

Jimin: Îți place , huh?

Drogatul: Continuă , iubitule!

Jimin: Tu ai vrut-o!

Scot pistolul și trag în piciorul lui. Țipă. Cred că îl doare. Sărăcuțul de el.

Criminal Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum