Mândria

138 11 0
                                    

👉Suga👈
Decid să mă duc în cameră să mă odihnesc puțin..  Astăzi am ucis doi oameni nevinovați.  Voi sta ceva timp până când mă voi obișnui cu asta.
Prima dată nu am avut curajul să o fac dar după aceea ,  m-a lovit un sentiment puternic. Vroiam să o fac. Singurul lucru care îmi trece prin minte era să îi bag cuțitul în inimă. 
M-am apropiat ușor și am făcut ce îmi trecea prin cap.
După ce am terminat mă simțeam mândru. A fost prima dată când am avut acest sentiment. Mândria!

👉J-Hope👈
Sunt CRIMINAL! Astăzi am ucis doi oameni. Îmi place sentimentul. Jimin e un geniu. Îi mulțumesc că a stat luni întregi ca să ne învețe pe mine și pe băieți să facem ceea ce știm acum.

Rap Monster: Ce faceți băieți?

J-Hope: Mă gândeam.

Rap Monster: La..?

J-Hope: Jimin.

Rap Monster: Nu se mai poartă așa cum se purta înainte.

J-Hope: Știu. A devenit mai bun.

Rap Monster: Știu.

Oare ce s-a întâmplat cu el? Poate noi l-am schimbat.

👉Jimin👈
Am ieșit din cameră cu JungKook , iar apoi am mers la bucătărie.

Jimin: Stai! *Îl trag de mânecă*

JungKook: Ce-i?

Jimin: Doar stai și ascultă.

Mă chinui să aud ce vorbesc și aud cât de cât.

Rap Monster: Ce faceți băieți?

J-Hope: Mă gândeam.

Rap Monster: La..?

J-Hope: Jimin.

Rap Monster: Nu se mai poartă așa cum se purta înainte.

J-Hope: Știu. A devenit mai bun.

Rap Monster: Știu.

Hmm.. Ce e cu ei?
Poate mă port eu așa.. Dar sufletul meu e negru. Nu vreau să aibă o impresie proastă despre mine.. De aceea mă port așa cu ei.. Dacă m-aș comporta normal , ar fugi de mine.

👉Jin👈
De ce băieții mă pun pe mine să le fac mâncare?  Cu ce le-am greșit?  Uh.. Fac ce spun altfel , se vor simți prost.. Și mă voi simți și eu la fel.
Mă apuc de kimci și în câteva zeci de minute termin.

Jin: Gata masa , băieți!

Wow.. Ce repede au ajuns la masă..  Dar.. Unde sunt Jimin și JungKook? Mereu am crezut că se întâmplă ceva între ei. Dar.. Nu cred că Jimin sau JungKook sunt Gay.

*

Jin: Unde ați fost?

JungKook: Ușor cu polonicul ăla , frate. Parcă ai vrea să ne omori.

Jimin: Da , băi.. Nici chiar așa..  Am fost să îi arăt ceva.

Jin: Să îi arăți ce?

Jimin: Nu contează.  Am fost să îi arăt ceva și gata.

Jin: Ok , ok. Nu te enerva.

Jimin: Nu mă enervez , doar că nu îmi place ca cineva să îmi pună întrebări.  Mă simt inconfortabil.

Jin: Bine. Haideți să mâncăm.

*

Suga: Mulțumesc pentru masă eomma Jin.

Jin: Nu sunt mă-ta. Și.. Cu plăcere.

Suga: Keep Calm , că nu am zis nimic rău. Ce te enervezi așa?

Jin: Nu îmi place să mi se spună eomma Jin!

Suga: Ok , ok!

👉Suga👈
Mă enervez și plec de la masă. Este chiar enervant uneori. Câteodată aș da orice să scap de el.

*

Fuck! Ce-s cu atâtea notificări cereri de prietenie și mesaje? 
Citesc câteva dintre ele și nu mi se par foarte emoționale.

"Annyeong , Yoongi! Kim Seul Gi ibnida! Sunt o mare fană. Îmi place ceea ce faci. Îmi place chiar foarte mult. Ești biasul meu suprem și nu te voi înlocui niciodată.  Ce să fac? Dacă nu îmi vei răspunde la mesaj. Oh.. Aigoo! Min Yoongi-Saranghae!
                                       De la: Yoongi Seul Gi"

"Bună Min. Sunt Chloe! Provin dintr-o țară îndepărtată numită California. Sunt o mare fană. Crezi că tu și băieții puteți organiza un concert în centrul orașului? Saranghaeyo!
                                       De la:Chloe Styles"

"Hello! I'm Cristina. Sunt din România. Cred că tu și băieții nu ați auzit de această țară. Puteți organiza un concert în București la Sala Palatului?  Aș fi foarte fericită.  Nu cred că se poate prea curând , dar , când veți veni voi lua bilet V.I.P să stau măcar câteva ore cu voi. Saranghae Yoongi!
                                          De la:Cristina Maria"

Sunt drăguțe. Primesc mesaje de genul în fiecare zi. Mai citesc unul și..  Woah.. Sunt surprins la cât de frumos a scris.

"Bună ziua. Numele meu este Denisa. Sunt din România , mai exact Pitești. Ești cel mai bun rapper pe care l-am văzut și ti-am  ascultat melodiile până acum. Îmi place mult ceea ce faci. Ești..perfect. Fiecare sunet , fiecare pas , fiecare om îmi aduce aminte de tine. Nu te-am văzut în realitate , dar sunt sigură că dacă acum ai fi în fața mea , aș sări pe tine și nu ți-aș mai da drumul niciodată.  Nu pot să trăiesc fără să îți ascult piesele. Dacă ele nu ar fi existat , nici eu nu avea ce căuta pe acest pământ.  Te iubesc Yoongi. Îți ascult piesele de 3 ani și nu regret nici o clipă că am auzit de ele.
                                               De la: Denisa Asii"   

E.. Perfect. Trebuie să îi răspund.

"Bună , Denisa. Mesajul tău m-a emoționat foarte mult. Îți promit că anul acesta voi face tot posibilul să îl conving pe director să organizeze un concert în București la Sala Palatului. Ești prima căreia i-am răspuns la mesaj de 3 ani încoace. Dacă ai nevoie de ajutor , contactează-mă!
                                               Pentru: Denisa Asii"

Închid laptop-ul și dorm puțin. M-am trezit la ora 6 dimineața și nu am dormit deloc de atunci. Bine.. Nu eu m-am trezit la ora acea , ci Jimin.

Criminal Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum