Prima lor pradă

180 12 0
                                    

Sunt ascuns. Stau nemișcat și aștept prada.
E plictisitor câte odată , mai ales când nu ai chef.. Cel mai mult am stat 3 ore ca să prind un singur om.

*

Cred că plec acasă. E a patra oră în care stau aici și nu a trecut nici un om până acum. Oare ce s-o fi întâmplat cu ei? Poate sunt speriați de bestia care îi așteaptă.
Lumea m-a văzut de câteva ori omorând un om. Ideea e că pe mine nu mă interesează. Poliția e pe urmele mele de aproape 6 ani, iar.. Uite! Sunt aici. Așteptând prada.

Jin: M-am plictisit..

Jimin: Taci sau vei rămâne fără o mână!

Jin: Ă, n-nu mai sunt plictisit. Tocmai ce mi-a venit pofta de viață.

Jimin:Așa, prințesă.

Nu îi mai suport pe băieții ăștia. Parcă ar fi niște cățele în călduri.

~Rabdă, Jimin! Răbda!~

*

Jimin: Vedeți băi. A fost așa greu?

All: Nu.

Jimin:V-am spus eu. E greu când o faci prima dată fiindcă nu ești obișnuit , dar după ce o faci , nu mai e o problemă.

Rap Monster: Mie , unul , mi-a plăcut.

Jimin: Știu. Haideți la mine acasă. Cred că vă e foame.

All: Da

În drumul spre casă , băieții au vorbit într-una despre incidentul trecut. Ei chiar nu știu nimic despre mine. Eu nu am sentimente și nici nu o să am vreodată. Singurul sentiment pe care l-am avut a fost cel de crimă. Îmi place ceea ce fac și nu mă voi opri.

*

Jimin: Poftă bună , animalelor.

All: Gumawo!

Cred că mi-am făcut o impresie proastă despre ei prima dată. Nu sunt chiar așa cum credeam eu. Sunt de treabă. Nu sunt fitoși. Au o latură bună. Îmi place de ei. Fac o treabă bună.

*

All: Mulțumim pentru masă.

Jimin: Cu plăcere.
Ideea e că eu nu știu mai nimic despre voi.. Spuneți-mi și mie câteva.

Kookie: 19 ani , ochi căprui , îmi place ceea ce m-ai învățat , sunt de treabă cu cine trebuie, sunt născut în Busan, maknae.

Rap Monster: Sunt rapper , îmi place muzica , 23 de ani , părinții mei sunt plecați în India.

Jin: 24 de ani , îmi place muzica , sunt vocalist.

Suga: Sunt foarte leneș , îmi place să mănânc mult , sunt rapper.

J-Hope: Sunt mereu vesel , îmi place să fac oamenii să râdă în orice moment.

V: Sunt mai nebun de fel , îmi place să tachinez oamenii.

Jimin: Mulțumesc băieți.

All: Cu plăcere.

Jimin: Haideți să prindem ceva.

Suga: De ce? Sunt plictisit.

Jimin: Nu mă interesează , copile. Ai vrut să faci parte din gașca mea , acum suporți consecințele.

Suga: Eu rămân acasă.

Jimin: Dacă rămâi acasă , nu vei mai face parte din clanul nostru.

Criminal Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum