Jin pov
Mă duc la Suga în cameră cu suc de portocale și kimci. Intru în cameră și îl văd pe Jimin luându-l în brațe. Ce se întâmplă ?Jin: Ce dracu faceți ?
Jimin: L-am întrebat dacă pot să stau cu el aici ca să fiu sigur că e bine și m-a lăsat. Tu ce dracu credeai că facem ? Credeai că ne 👉👌?
Jin: Nu. Nici gând. De ce aș crede așa ceva ?
Jimin: Nu știu. Poate pentru că ai o imaginație bogată.
Jin: Aish .. Ticălos .. Suga ia și mănâncă.
Suga: Mulțumesc , Eomma Jin.
Jin: Cu plăcere , Suga. Și nu îmi mai spune "Eomma Jin"!
Suga: Nae , hyung .. Aghes ibnida ..
Jin: Mă bucur că ai înțeles.
Suga: * scot limba la el * hehe
Ies din cameră lui Suga și mă duc în bucătărie să pregătesc mâncarea și pentru ceilalți. Cred că voi face piure și carne de pui la cuptor.
Jin: Băieți , ce vreți să fac la cină ? Eu mă gândeam la niste piure și carne de pui la cuptor.
All : Vrem , vrem!
Jin: Bine. Când e gata vă chem.
Suga pov
Suga: Jimin , crezi că Jin și-a dat seama ?
Jimin: Nu. Jin e mai prostuț de fel și nu își dă seama prea usor.
Suga: Trebuie să ne ferim cât mai mult posibil.
Jimin: Știu .. Și asta mă omoară pe dinăuntru.
Suga: Hai să ucidem ceva fără ca ei să știe. Ce zici ?
Jimin: Dar nu te-ai refăcut complet ..
Suga: Îți zic ceva. Eu nu m-am lovit rău. Abia mă doare , dar mie îmi place să stau în pat și să dorm. De ce crezi că atunci când a venit Jin abia vorbeam și când sunt cu tine , vorbesc de parcă nu aș avea nimic ?
Jimin: Nu m-am gândit până acum la asta.
Suga: Deci mergem ?
Jimin: Da , haide.
Ieșim pe furiș din casă să nu ne vadă nimeni și fugim cât putem de repede. Suntem in spatele unui bloc și văd că niște idioți abuzează o fata. Mă duc spre ei , dar nu mai apuc să fac vreun pas , deoarece sunt prins de mână de Jimin.
Jimin: Suga , stai. Vin cu tine.
Îl iau de mână și ne îndreptăm spre ei.
Suga: Curvo , lasă fata în pace!
Bărbat 1: Dispari , copile sau vei avea de suferit.
Suga: Să mori tu! * scot pistolul și îl împușc în mână * Cred că tu vei suferi , curvo!
Bărbatul 2: Băieți , pe ei !
Vin spre noi. Se apropie. Suntem încercuiți. Eu și Jimin ne scoatem pistoalele și îi împușcăm de mai multe ori pe fiecare dintre ei. Mă duc spre fata și o întreb:
Suga: Ce faci aici la ora asta ?
Fata: Am venit de la ziua unei prietene , iar acești idioți s-au ținut după mine până aici. Vă mulțumesc enorm că m-ați salvat. Hai să te ducem acasă.
Am condus fata până acasă ,iar Jimin primește un telefon.
Jimin pov
Mă sună cineva și răspund.
~ convorbire telefonică ~
Jimin: Alo ?
X: Jimin , sunt Lee Jong Suk.
Jimin: Oh , bună Jong. Cu ce ocazie m-ai sunat ?
Lee Jong Suk: Vroiam să te întreb dacă vii la petrecerea mea.
Jimin: Voi veni , dar pot lua încă o persoană ?
Lee Jong Suk: Desigur. Vă aștept cu mare drag. Vii în cartierul Dobong-Dong , numărul 13.
Jimin: Am înțeles. Voi ajunge cam în 40 de minute.
Lee Jong Suk: Mă suni când ai ajuns , bine ?
Jimin: Am înțeles. Închid. Pa Lee Jong Suk.
Lee Jong Suk: Pa , Jimin.~ convorbire telefonică încheiată ~
Jimin: Baby , mergem la o petrecere ?
Suga: Ce petrecere ?
Jimin: La un băiat pe care l-am salvat. Vroia să se arunce de pe pod.
Suga: Ok. Hai!
Plecăm spre micul orășel Dobong-Dong , iar când ajungem îl sun pe Jee Jong Suk.
~convorbire telefonică ~
Jimin: Lee Jong Suk , am ajuns.
Lee Jong Suk: Hai intră înăuntru
Jimin: Hai bine. Închid.~ convorbire telefonică încheiată ~
Intrăm cu pași mărunți în casă și ne lovește un miros puternic de alcool si tutun. Mergem prin mulțime până ajungem la Lee Jong Suk.
Jimin: Hei , Lee Jong Suk. El e Suga.
Lee Jong Suk: Oh , bună Suga. Eu sunt Lee Jong Suk.
Suga: Heii. Încântat.
Lee Jong Suk: La fel și eu. Vreți să beți ceva ?
Suga: Ce zici ? * uitându-se la mine *
Jimin: Da. Un shot de Tequilla nu strică.
Ne punem fiecare câte un pahar de Tequilla și dăm shot. Mi-a plăcut băutura de când eram mic. Tata m-a învățat să beau. De la vârsta de 6 ani , tata îmi dădea să beau in fiecare săptămână un pahar sau două de Soju.
Jimin: Suga .. Te vreau și nu o spun deoarece sunt beat. Sunt chiar foarte treaz.
Suga: Nu aici , Jimin. Uite câtă lume e în jur.
Jimin: Dar nu am zis că o facem aici. Mergem într-o cameră.
Suga: Oh .. Jimin
Jimin: Deci ? Ce zici baby
Suga: Bine. Haide.
Îl iau pe Suga de mână și mergem într-o cameră. O încui , iar apoi îl arrunc în pat și încep să îl sărut. Încep să îi masez juniorul , iar el geme înfundat. Îi deschid nasturele de la pantaloni și fermoarul. Bag mâna înăuntru și încep să i-o masez ușor. Îmi dă tricoul jos , iar după îmi presară săruturi dulci pe abdomen. Îi dau pantalonii jos și chiloții începând să îi sug juniorul. Îmi bagă mâna în păr , iar eu încerc să i-l bag pe tot în gură. Îmi lasă câteva semne pe abdomen și ne dezbrăcăm de tot. Îl pun capră și o bag ușor în el. Începe să geamă tare , eu făcând mișcări de du-te-vino. Îmi dau drumul în el și se pune peste mine sărutându-mă cu poftă. Îi bag mâna în păr și gem ușor în timp ce mă sărută. Îmi masează juniorul cu grijă , apoi îl băgă în gură. Îl suge cât poate el de bine până dau al doilea număr. Îmi ia lichidul alb în gură, apoi mă sărută ușor. Înghițim amândoi lichidul și mă mai sărută odată. Mă pun lângă el și îl iau în brațe protector. Trag plapuma peste noi și adormim amândoi fericiți.
CITEȘTI
Criminal
RandomJimin este un criminal în serie, dar în sufletul lui se află un sentiment ce doar el îl știe! 😍❤