11. rész

562 17 2
                                    


A győzelem után a csapat a szálloda auláját tartotta a legmegfelelőbbnek a mulatozásra...khm hangoskodásra, a tulaj legnagyobb bánatára. 

-Srácok,-kezdte Storck-Büszke vagyok rátok. 44 év után kijutni nagy teljesítmény, bebizonyítottátok itt a helyetek. Kijárt már a magyar focinak. Egy országból nemzetet alkottatok. Összetartást. Büszke vagyok, hogy itt lehetek. Úgyhogy bulizzatok, megérdemlitek. -mondta természetesen angolul

-Mi is szeretjük főnök!-kiáltotta Ádám. (Szalai)

A buli hevében  egy kiabálást hallottunk.

-Elég legyen-ordította a recepciós.

-Már elnézést, de a szálloda szabályzata nem tiltja a hall hangos használatát semmilyen időpontban sem és mindent a fizető vendégek szolgálatára bocsát. Tehát, miért is kéne befejeznünk az ünneplést?-kértem számon az urat, na jó felkészültem. Tudtam, hogy kelleni fog.

-Bo..Bocsánat-hebegte a férfi.-El van nézve.- kiáltja Kádár.

Csak egy pohár bort ittam egész ünneplés közben és moderáltam a fiúk részegen feltett képeit. Amikor meguntam nemes egyszerűséggel mindenkitől elvettem a telefonjukat és betettem a szobájukba.

-Én úúúúúgy szeretlek drágám-dülöngél hozzám édes barátom. Szegény totál KÁÓ volt.-Lassúzunk?-kiáltotta oda ... Nikolicsnak.

Hajnal 2 fele mindenki kidőlt. Volt aki a pulton aludt,konkrétan Lang. Ezt nem hagyhattam annyiban. Szerencsére Gabi józan volt, így együtt felcipeltük a focistákat a szobájukba.

-Jó reggelt galambocskám-keltettem fel Ádámot.-Jó reggelt. Fáj a fejem.- dünnyögte.-Kikészítettem a gyógyszert az éjjeliszekrényedre, vedd be jót tesz.-mondtam és elmentem letusolni majd felöltözni. Ma a fiúk szabadnapot kaptak, mi Ádámmal pedig fel  akarjuk fedezni a várost az utolsó napunkon. Így egy kényelmes ruhát vettem fel, befontam a hajam egy kis smin és késznek nyilvánítottam magam.  A végeredmény ilyen lett:

Ádi is elkészült így lementünk reggelizni

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Ádi is elkészült így lementünk reggelizni.  Az asztaloknál mindenki kómás fejjel meredt maga elé. Leültem Dzsudzsák és Szalai közé,majd megnyitottam egy e-mailt ami 5 perccel ezelőtt érkezett.

-Ez nem lehet igaz-kezdtem kétségbeesni.

Te lennél a nagy Ő? (Szalai) (Befejezett)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt