25.rész

367 11 3
                                    

Réka szemszöge:

Néhány hónappal később:

Reggel elmentem kocogni, hogy kondiban maradjak és ki is kapcsol. Mire hazaértem Ádám még mindig aludt. Csináltam reggelit addigra ő is kivánszorgott a konyhába.
-Jó illatok vannak-mondta és adott egy csókot, majd a hasamat is megsimogatta. Melegség töltött el. Éppen szedtem ki az utolsó adag gofrit mikor megszólalt a telefonom. Ismeretlen szám.
-Kivennéd?-suttogtam Ádámnak és felvettem. 

-Haló!  A válogatott ügyében keresem. A válogatott sajtósa, aki magát helyettesítené sajnálatos módon nem ér rá, ezért magának kell a feladatokat elvégezni, mást már nem tudunk keríteni. Kérem holnap után 14:30-ra fáradjon az irodámba, tudja hol van. Köszönöm, viszont hallásra.

-visszhall-felelem, erre le is teszi. Láthatta rajtam a férjem, hogy nem vagyok jól, ezért átölelt. Elmondtam neki a telefonbeszélgetést, és tudtam, a szerződésem kötelezett. 8 hónapos terhesen öröm lesz elvégezni az Eb ügyeit. Jee!

Ádám szemszöge:

A feleségem terhesen is dolgozni fog,  ami kicsit nyugtalanít, de nem csinálna olyat, ami meghaladná képességeit. Ma utazunk haza, mert Magyarország elnyerte a jogot, Budapest az Eb helyszíne. Tényleg jól kell teljesíteni.

Amíg Réka bement az irodába, én elvittem a szobába a cuccokat, majd visszamentem érte. Elmentünk még egy könyvesboltba, mert hivatalosan csak holnapra kell itt lennünk. 5(!!) könyvvel jöttünk ki. Imád olvasni. Meglátogattunk két fagyizót, majd néhány játékot és ruhát vettünk Máténak. El sem tudom hinni. Szalai Máté mindjárt megszületik,  apa leszek. A gyerekszobát már kifestettük, minden készen áll, de azért mezt is csináltattunk neki. Estefelé értünk a szállodába, meglepetésünkre Grétáék már ott voltak. Zolival elmentünk egy kicsit focizni, mert a lányok éppen valami új könyvet kezdtek el kitárgyalni, és a főszereplőt isteníteni. Ismertük már annyira őket, hogy tudtuk, ez a beszélgetés sokáig el fog tartani.

Sziasztok! Itt az új rész!

Zene címe:P Mobil Deák Tunyogi Varga  Vikodál-Zöld, a bíbor és a fekete

Te lennél a nagy Ő? (Szalai) (Befejezett)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora