-Ez nem lehet igaz-kezdtem kétségbeesni.
-Drágám, minden rendben?-Kérdezte Ádám. Semmi sincs rendben, semmi. Gyorsan odafutottam a szövetségi kapitányhoz, elmagyaráztam neki a helyzetet, mikor rábólintott a csapat felé fordultam.
-Huh. Figyeljetek egy kicsit!- kezdtem hangosan, hogy mindenki hallja.-Most kaptam egy üzenetet a főnökömtől, miszerint sajtótájékoztatón kell megjelennünk 45 percen belül. Utána bemutató edzést fogtok tartani . Ettől függ, hogy a csapat mennyi szponzort szerez. Úgyhogy akinek a nevét mondom, az jön velem a szobámba és emberibb külsőt varázsolok neki. A többi elmegy, bepakol egy edzőcuccot a válogatott mezével majd öltönyt vesztek magatokra és a szobám elé mentek gyülekezni. Van rá 30 percetek. Értve vagyok?-adtam ki az utasítást.
-Igen főnök-ordította Böde. A mókamester.
- Rendben. Dzsudzsák, Nagy, Stieber, Németh, Szalai, Lang, Priskin! Ti gyertek velem!-ezzel elindultam. Mondhatni elszaladtam.
Útközben bekopogtam testvéremhez és megkértem, hogy segítsen. Így már ketten tüntettük el a karikákat a fiúk szemei alól és adtunk nekik normális külsőt. Mikor elkészültünk, gyorsan felöltöztem egy kosztümbe.
Mikor minden fiú megjött Bernd mellett a konferenciateremhez vonultam. Egész szépen berendezték. Gond nélkül levezényeltem a mondhatni interjút, Storcknak én fordítottam ha kellet, a fiúkra meg vetettem néhány szúrós pillantást ha vissza kellett fogni őket. Szerencsére vették az adást.
Következett az edzés. A csapat kitett magáért. Karba tett kézzel, büszkén néztem őket, akikkel ilyen rövid idő alatt is szoros barátságot kötöttem. És ott van ő is, akibe menthetetlenül beleszerettem. Elmélkedéseim közül egy igen irritáló hang ébresztett fel.
-Ciao bella!-tudod ki a bella! Gondoltam magamban és megfordultam. Pepe állt velem szemben. Közelebb lépett... túl közel. Automatikusan hátráltam egy lépést. Ne fitogtassa itt az olasz tudását.
A következő dőlt betűs rész angol párbeszéd lenne eredetileg, csak magyarul írom le. Értitek.
-Tudod, még sosem randiztam kosztümös nővel, főleg olyannal, aki ilyen csinos.-kezdte a bájolgást.-Hát nem is velem fogod elkezdeni-vágtam vissza. Most nem volt kedvem a képéhez.-Láttam a magyarokkal vagy- szinte fröcsögve ejtette ki a szavakat a száján.-Állj át hozzánk.-Tisztára Star Wars feelingem van. Mintha azt mondaná ,, Luke, állj át a sötét oldalra". Még a végén bevallja, hogy ő Darth Vader és egyben az apám is. Ez a képzelgés megmosolyogtatott.-Mit mosolyogsz?- találtam szemben magam magabiztos mosolyával.-Rájöttél, hogy nálunk jobb helyed lenne?- Úgy letörölném azt a mosolyt. Na majd most, gondoltam és megszólaltam.-Nem. Hanem arra jöttem rá micsoda öntelt ember áll velem szemben. Mit képzelsz magadról, talán azt, hogy te vagy az Úristen, minden nő álma, a két lábon járó tökéletesség? Mert nem. Csak egy ember vagy, akinek bejött az élet. De az nem jogosít fel arra hogy egy inkompetens, hímsoviniszta, felfuvalkodott, barom legyél.-Fakadtam ki. Igen, előjött a feminista énem. Ekkor a karomat kezdte el simogatni. Ez volt az a pillanat amikor elszakadt az a bizonyos cérna. De nem csak nálam.
Sziasztok itt a következő rész! Remélem tetszik, és köszi, hogy olvassátok az írásaimat.
Arra gondoltam, csinálnék egy kérdezz-feleleket, hogy jobban megismerjetek. A kérdéseket komiba várom.
Mivel jönnek az ünnepek, és nálunk is lesznek vendégek, nem tudok posztolni. Ezért arra gondoltam,ma még hozok egy részt.
Addig is sziasztok.
YOU ARE READING
Te lennél a nagy Ő? (Szalai) (Befejezett)
FanfictionFekete Réka vagyok. Hogy változtathatott meg egy rockkoncert? Hogy találkoztam Vele egy munka miatt? Hosszú sztori......