Réka szemszöge:
-Ádám, idő van!-szóltam fel neki. Ma megyünk az orvoshoz, kiderül a baba neme.-Izgatott vagyok-mondtam már a kocsiban.-Jó napot Herr Müller! -Köszöntünk
-Kérem, feküdjön ide!-mondta és rákente a zselét a hasamra.- Látják? Ott a baba. Hölgyem, Uram... Maguknak fiuk lesz!-megszorítottam Ádám kezét és eleredtek a könnyeim,de Ádám is fátyolosan látta a világot.
A látogatás után elmentünk egy bababoltba és néhány alapdolgot vettünk a kicsinek. Jó, én kértem, nem bírtam magammal, kellett egy kicsit vásárolnom.
Otthon azonnal hívtam Grétát.-Fiam lesz!- mondtam köszönésképpen, mire elkezdett szipogni. Én is.-Ki vagy hangosítva.Itt van apa, anya és Zoli is-kezdte, de anya a szavába vágott.-Annyira büszke vagyok rád kicsim.- kiabálta. Addig Ádám is felhívta a szüleit és Balázst is.
Ádám szemszöge:
Fiam lesz! El sem hiszem, mintha egy álomvilágba kerültem volna. Gyorsan tárcsáztam Balázst.
-Haveer!- szóltam bele-Kisfiú!!-kiabáltam-Igen, keresztfiam lesz, majd megtanítom focizni.-lelkesedett be. Apa is hasonlóan fogadta a tesóm is, anya inkább meghatódott.
Réka szemszöge:
Furcsa a terhesség. Egyrészt életem egyik legjobb érzése, másrészt őrülten kívánós vagyok. Főleg a jégkrémeket és fagyikat falom tucatszámra. Hajnal 3-kor éhesen keltem fel. Leballagtam a konyhába és egy doboz citromos jégkrémmel ültem le a tévé elé.
-Hát te?-nézett rám a lépcsőről egy álmos Ádám.-Nem tudtam aludni és megkívántam a fagyit.-mondtam.-Akkor jó-jött oda hozzám egy doboz csokis fagyival, majd együtt néztük az ,,Aludj csak én álmodom" című romantikus filmet. Persze jót bőgtem rajta, pedig nem is az a hű de drámai film. Ádi csak átkarolt, mire hozzábújtam és elnyomott az álom.Itt az új rész!
A zene címe: Edda-Álmodtam egy világot magamnak
ESTÁS LEYENDO
Te lennél a nagy Ő? (Szalai) (Befejezett)
FanficFekete Réka vagyok. Hogy változtathatott meg egy rockkoncert? Hogy találkoztam Vele egy munka miatt? Hosszú sztori......