Réka szemszöge:
Nem volt ott. Elment. Elvesztettem, örökre.
Nem is hittem, hogy ez az örökké milyen rövid időt jelent.
2 hónappal később
Bementem a főnök irodájába. Izgultam. Mit akar?
-Üljön le! Azért hívattam be, hogy különleges munkát adjak számára. Maga lesz az üzletkötője és sajtósa a magyar válogatottnak. És azt se bánnánk ha a testi épségükre is odafigyelne egy kicsit. Holnapután indul, mindent elküldök e-mailben. Köszönöm szépen, viszontlátásra.
Lesokkolva jöttem ki az irodából. Azt kérik tőlem, hogy utazzam el egy idegen országba 23 férfivel és tartsam kordába őket én? Ezek nem normálisak. Mindegy, legalább beszélek franciául. És németül, angolul, oroszul, spanyolul, arabul.
Ott álltam a reptéren és nekiindultam. Most vagy soha. Megláttam egy alakot és elmosolyodtam.
-Bernd,Bernd!-kiabálltam. Odafutottam és megöleltem. Meglepődött de ő is megölelt. Igen Bernd Storck a keresztapám, mint a család jó barátja. Rég láttam már, hiányzott. Megiledődötten megkérdezte mit keresek itt. Ekkor jött el a pillanat. Odafordultam a zavart focistákhoz és bemutatkoztam.
-Üdv, Fekete Réka vagyok veletek fogok utazni az EB-re mint a sajtósotok, és mint aki arra figyel, hogy ne szálljatok el magatoktól.- mutatkoztam be. De valami nem stimmelt, az egyik labdarúgó túl ismerős volt számomra. És a szívem szaporábban kezdett verni. Azóta nem vert úgy mióta, mióta megláttam Őt. Nem jó ez így, nem szerelembe esni jöttem ide, hanem dolgozni.
Ádám szemszöge:
Éppen Dzsudzsákkal beszéltem, mikor egy számomra ismerős alakot fedeztem fel, de hogy honnan ismertem nem tudom.
BẠN ĐANG ĐỌC
Te lennél a nagy Ő? (Szalai) (Befejezett)
FanfictionFekete Réka vagyok. Hogy változtathatott meg egy rockkoncert? Hogy találkoztam Vele egy munka miatt? Hosszú sztori......