Réka szemszöge:
Leánybúcsú.Már alig vártam. Csak én és Grétus, ennyi kell. Tömérdek mennyiségű fagyival és kólával ültünk be a szobájába filmet nézni. Azokat, amiket még annyira szerettünk régebben, mikor még nem volt se Ádám, se Stibi. Dirty Dancing, Mamma Mia! Örök kedvencek. Utána régi családi videókat találtunk, hol sírtunk, hol nevettünk. Tökéletes nap volt. 11 fele mindent felfaltunk, majd lefeküdtünk, hogy kipihentek legyünk holnap.
Ádám szemszöge:
Legénybúcsú. A srácokkal nem akarjuk leinni magunkat az esküvő előtt, ezért a válogatottal és a testvéremmel egy Fifa bajnokságot tartottunk, és egymást ugrattuk. Jól éreztem magam, de már várom a holnapi napot.Ekkor Dzsudzsák, a legjobb haverom szót kért.
-Drága Szalácskám. Nem gondoltam, hogy valaha is meg fogsz állapodni és bekötik a fejedet. de nagyon örülök, hogy elmentél arra a koncertre és betoppant az életedbe Réka. Sok boldogságot kívánok.-szónokolt.-Köszi, és nektek is srácok mindent, nélkületek nem lennék ott ahol. Még egyszer köszi mindent-mondtam, majd folytatódott tovább az ökörködés. Éjfél fele mindenki hazament és én is elaludtam.
Réka szemszöge:
Esküvő napja!! Hajnali 6-kor arra keltem, hogy Gréta ugrál az ágyon.
-Jó reggelt álomszuszék! Ideje fodrászhoz menni.
-Grr... -hallattam nem túl nőies hangot, amikor felkeltem. A konyhában ott volt anya, Ádám anyukája és keresztanyám. Bekaptam a tojásrántottám, amit szív alakban feküdt a tányéron.
A szépségszalonban kontyba fogták a hajamat és egy egyszerű sminket tettek fel nekem, mert nem szeretem magam túlmázolni. Majd a várba Mentünk,ahol egy öltözőben felvettem a gyönyörű ruhámat, majd Gréta a koszorúslányruhát, ami egy hosszú, pánt nélküli tengerészkék ruha volt. Istenien mutatott benne. Eljött az idő indulni kellett. Nyoszolyólánynak unokahúgomat kértem fel. 4 évesen ,aranyosan szórta a virágokat előttem. Belekaroltam apába, majd a zenére bevonultan. Az oltárhoz érve kezet fogott Ádámmal, nekem adott egy puszit és átnyújtotta a kezemet a vőlegénynek...
-Házastársaknak nyilvánítom magukat. Csókolja meg a menyasszonyt-mondta a pap. Ádám egy kicsit megdöntött és megcsókolt. Végignéztem a vendégeken a válogatotton Ádám csapatán és rokonokon, úgy éreztem megtaláltam a helyem, boldogabb nem is lehetek.
YOU ARE READING
Te lennél a nagy Ő? (Szalai) (Befejezett)
FanfictionFekete Réka vagyok. Hogy változtathatott meg egy rockkoncert? Hogy találkoztam Vele egy munka miatt? Hosszú sztori......