m.2

25.2K 127 3
                                    

Yüzünü o zaman ilk defa gördüm.
Bana doğru yaklaştı usulca, gözlerimin içine baktı kehribar rengi gözleri. Benim gözlerimin ise, ona nasıl baktığı hakkında bir fikrim yoktu. Geniş eli çıplak omuzuma dokunduğunda oradan saçlarıma dokundu.
"Adın?" Dediğinde titrediğini son anda farkettiğim dudaklarımı araladım zorlukla.

"Buket." Diye fısıldadım ardından kafamı eğdim yavaşça. Kafamı eğmemle saçımı çekip kafamı dikleştirmesi aynı anda oldu.
"Gözlerime bak." Dediğinde bu adamdan kolayca kaçamayacağımın verdiği ümitsizlik ve saç diplerimdeki acıyla gözlerim doldu. Öylesine sert bakıyordu ki bana. Yahu nasıl bakacaktı ki bana? Değersiz bir şeydim işte. Parasını verdiği ve işini görüp gideceği ucuz bir kızdım.

"Soyun." Dediğinde bedenim kaskatı olmuş, bütün uzuvlarımdan soğuk bir esinti geçmişti. Gözlerime dolan yaşlar, birer birer döküldüğünde saçımı daha da çekip yere yığılmama neden olmuştu.

Parlak siyah ayakkabılarını buğulu görmeme neden olan yaşlarımdan bir damlası ayak ucuna düştüğünde öylece baktım. Gözlerimi yumduğum sırada "Kalk" deyişini  duydum ama kalkmadım. Sanki ecelime susamış gibiydim, zaten öyleydi ya.

Tekrardan "Kalk" deyişini işittiğimde saçımdan tekrar tutup zorla ayağa kaldırdığında çığlık atarak saçımı tutan ellerine tırnaklarımı batırdım.

Acıdığını sanmıyordum canının, oysa benim canım öylesine yanıyordu ki.
"Dediklerime uysana." Dediğinde beni duvara itmiş ve eli boğazıma örtünmüştü. Boynumdan yüzüme yayılan bir kızarıklık, neredeyse nefes almamı engelleyecek bir duruma geldiğinde gözlerimi kapattım ve o da o anda elini boğazımdan çekti. Refleksen hızlı bir şekilde nefes alırken "Keşke.." öksürdüm "Keşke öldürseydin." Diyiverdim bir anda.

"Şimdi değil, altımda kıvranırken bunu diyeceksin!" Deyip kolumu kavrayıp yatağa fırlattı beni. Kehribar rengi gözleri, gitgide öylesine koyulaşıyordu ki! Kollarımı dizlerime sarıp kendimi korur bir hâl aldım.

Eli hiç zorlanmadan kendi bedenime sarılmış olan kollarımı üzerimden çekti. Yaşlı gözlerime baktığında demek istediğini anlayarak hıçkırarak yavaşça kalktım. Askılı elbisenin kollarını çıkardığımda elbise vücudumdan yere döküldü. Elim arkama, sütyenimin kopçasına gittiğinde saçlarım önüme kapanarak birazdan açılacak olan göğüslerimi kapattı. Sütyenimi de açıp çıkarttığımda kafamı kaldırmamla bedenimi süzen o pis gözlere baktım,

O zaman o dillere destan zevki hissetmedim,

Acıdı, kalbim acıdı.
İçimdekiler benim halime acıdı,

İçimdeki Buket'in,
Kadın oluşuna acıdılar.

10 vote + 10 yoruma yeni bölüm.

MisafirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin