m.3

24.3K 111 0
                                    

O zaman o dillere destan zevki hissetmedim,

Acıdı, kalbim acıdı.
İçimdekiler benim halime acıdı,

İçimdeki Buket'in,
Kadın oluşuna acıdılar.

İçimden çıktığında çıplak olan ben, yatakta cenin pozisyonu aldım. Ağladım, yüzümü kapatan saçlardan zaten bir şey göremiyordum ama pantolonunun düğmelerini iliklediğini biliyordum.

"O kadar para verdiğime değdin mi bilmiyorum.." deyip beni sırtüstü çevirip açıktaki göğüslerimden birini avuçladı. "Vücuduna değerdi.." dediğinde eğildi ve iki göğsümün arasını öptü. Sonra sağ göğsüme çıkarak ucunda durdu ve ısırmasıyla sırtım yatakta yay gibi gerildi ve bir inleme döküldü dudaklarımdan.
Göğsümü emerken kendimi tekrar altında hissettim onun, göğsümden tekrar karnıma kadar indiğinde üzerimden kalktı.

Pantolonunu tamamen giydiğinde üzerine gömleği geçirip düğmelerini ilikledi. Yatakta hâlâ  uzanan bana baktıktan sonra hazırlanması bittiğinde odadan çıktı.

Yatakta aşağıya doğru baktım ve kanı görüp gözlerimi yumdum. Midem aniden kasıldı, o acıyı durdurdum. Yavaşça kalktım ve ilerideki sabahlığı üzerime geçirdim. Kanlı çarşafı yumarak ilerideki çöp kutusuna atıp ayağımla bastırdım. Yavaş ve bitkin adımlarla buradan çıktıktan sonra aşağıya indim. Nasıl görüyordum bilmiyordum ama bana bakan iki kadın aralarında fısıldaşmışlardı.
Onları umursamadım bile. Bana ayrılan ufak odaya girdim ve yorganın altına sığındım. Gözlerimi yumdum, uyumayı denedim. En azından acılardan kurtulmanın bir yolu da buydu.

MisafirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin