HİKAYENİN TEMASI: KÜÇÜK KIZ
HİKAYENİN ZAMANI: NORMAL
KÜÇÜK KIZ
Bir gün 10-11 yaşlarında bir kız okuldan eve giderken yolda kıza araba çarpmış. Kıza araba çarptığını gören insanlar 112 acil servisi aramış. Acil servis gelip kızı ambulansla hastaneye götürmüşler.Mahalledeki kadınlar kızın annesine gidip kızına araba çarptı falan hastaneye götürdüler demiş.Kızına araba çarptığını duyan anne üstüne ceket alıp hastaneye gitmiş.Kıza kan ihtiyaç varmış. Kıza kan aramışlar ve bulmuşlar.Kıza kanı verip yoğun bakıma götürmüşler.doktor kızın annesine üç günü atlatırsa yaşar demişler.
Kız ikinci gün titremeye başlamış ve aniden kalbi durmuş.Kızın annesi doktorları çağırmış.Doktor kızın annesine kızınız öldü demiş.Kızının öldüğünü duyan anne bayılmış.Kızın cenazesini almışlar gömmek için mezara gitmişler.Kızı gömerlerken mezardan bir ses gelmiş. Bu sesi duyan herkes mezara doğru bakamaya başlamış .Ses kızın hortlamış halinin sesiymiş.Kızın hortlamış hali ayağa kalkmış.Kızın hortladığını gören herkes korkup kaçmış.Kız hortladığı için kafası arka tarafa bakıyormuş.Ayakları tersmiş.Annesi de korkup kaçmış.Kız artık hortlamış halde gezerken taksiye binmiş.Taksici kızın hortlamış olduğunu anlamamış kız taksiden inene kadar .Kız taksiden iner inmez adamın boynuna sarılmış ve adamı orada parçalarken oradan geçen insanlar taksiciye yardım etmek için yaklaşmış.Kızın hortlamış hali insanlara saldırıp onları yuvarlak yapmış.İnsanlar yuvarlandıkları için her yeri kırılmış ve her yerlerinden kan fışkırıyormuş.Bunların bu hale geldiğini gören başka kişiler polisi aramış.
Polis bu kızı alıp bir odaya kilitlemiş. Bir gün sonra kızı mahkemeye götürmek için gelmişler ama kız paramparçaymış ve her yer kan içindeymiş.
Ve son
BATUHAN AKTAŞ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİKAYELERİMİZ
Dla nastolatkówAçıklamamızda bahsettiğimiz hikayelerimizi yazdık. Sizden yorumlarınızı bekliyoruz. En beğenilen hikayeyi sizin de önerilerinizle romana çevireceğiz. . . . Güzel okumalar...