HİKAYENİN TEMASI: KORKU
HİKAYENİN ZAMANI: KOZMİK
MİLEY'İN KABUSU
Ocak ayı idi ve yağmurlu bir gündü.Miley okuldan yeni gelmişti, anahtarını cebinden çıkardı, kapıyı açtı ve içeri girdi. Annesinin mutfaktan sesi geliyordu muhtemelen telefonla konuşuyordu. Annesine kiminle konuştuğunu sordu. Annesi Miley'e döndü ve ona bu hafta sonu büyük annesinde kalması gerektiğini çünkü kendisinin bir iş gezisine gideceğini söyledi Miley bunu duyunca çok sevindi ve odasına çıkıp eşyalarını hazırlamaya başladı. Daha sonra duş alıp biraz da ders çalışıp yatağına geçti. Bu aralar ona bazı şeylerin çok tuhaf geldiğini düşündü. Miley'in okulu ve evi arasında çok fazla bir mesafe olmadığı için evden okula yürüyerek gidiyordu. Bu sabah da dâhil olmak üzere birkaç gündür yolda giderken başkalarının onu takip ettiğini düşünmeye başlamıştı ama yine de emin olamıyordu. Derken sabah oldu annesi Miley'in odasına gelip onu uyandırdı. Daha sonra birlikte kahvaltı yaptılar. Miley'in anne ve babası birkaç yıl önce ayrılmıştı ve bu hafta sonu Miley'in babasına sözü vardı. Birlikte sinemaya gideceklerdi ama Miley'in tamamen aklından çıkmıştı. Daha sonra babasını arayıp gelemeyeceğini söyledi ve odasından çıkıp annesine hazır olduğunu ve gidebileceklerini söyledi. Annesi Miley'i büyükannesine bıraktı ve gitti. Akşam olmuştu yağmur çok fazla şiddetlenmişti ve elektrikler kesilmişti Miley'in büyükannesi küçük bir kasabada oturuyordu ve yakınlarda hiç ev yoktu. Miley elektrikler gidince korktu ve büyükannesine seslendi ama büyükannesi cevap vermedi. Zaten telefonunun da şarjı bitmişti annesini arayamazdı. Derken birisi kapıyı zorluyordu büyükannesi hala cevap vermiyordu ne olduğunu anlayamadı. Daha sonra elinde bıçak olan bir adam Miley'e yaklaştı ve Miley'de bağırmaya başladı. Derken odaya Miley'in annesi girdi ve oda tüm bunları bir kâbus olduğunu anladı.
MELİKE SAĞIR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİKAYELERİMİZ
Novela JuvenilAçıklamamızda bahsettiğimiz hikayelerimizi yazdık. Sizden yorumlarınızı bekliyoruz. En beğenilen hikayeyi sizin de önerilerinizle romana çevireceğiz. . . . Güzel okumalar...