Muzica
Psiune
RitmDans si iubire .
Astea ma definesc pe mine .
Parul aramiu deshis , ochii caprui maronii imi arata sentimentele .
Numele meu de Carolina este exact cum sunt eu , increzatoare dar sensibila .
Despre viata mea nu sunt multe de zis , locuiesc in Los Angeles alaturi de tatal meu si cu amintirea mamei mele in inima mea mereu .
Acum 10 ani ea a murit intr-un tragic accident de avion , iar de atunci eu si tata nu ne-am mai despartit niciodata. A fost dureros sa traiesc fara sprijinul ei dar am invatat sa ma resemnez.
Acum mult timp am decis sa las trecutul sa fie trecut , sa pot inchide ochii fara sa mai vad amintirea acelei zile in mintea mea , dar cu toate astea niciodata nu va ramane trecut , mereu va ramane in inima mea mama mea si ceea ce s-a ontamplat .
Ori si cat m-am rugat ca totul sa se termine nu am reusit , niciodata trecutul nu mai poate fi schimbat , niciodata ceea ce s-a intamplat nu mai poate fi inlocuit sau sters .
Insa nu este nicio zi sa nu ma gandesc la ea si la pasiunea ei pentru dans .
Ea era o foarte buna dansatoare iar eu o mostenesc in aceasta privinta, astfel acum cativa ani am inceput sa i-au lectii de dans la academia doamnei Mistique dar in secret.
Nu vroiam sa stie tatal meu , tot ce as fi reusit ar fi fost sa readuc amintirea mamei mele vie pentru el , o iubise mult si stiu ca inca o face desi este moarta , nu o va uita niciodata dar cu toate astea a invatat sa se resemneze iar daca eu am sa ii spun ca dansez si vreau sa fiu ca ea tot ce voi resi va fi ca sa ii amintesc si sa ma vada pe mine ca pe ea astfel rana din inima lui nu se va mai cicatriza niciodata .
La inceput desi iubeam dansul vroiam sa uit de el caci imi amintea de ea , dar acum stiu mai bine ca ori si cine ca acesta face parte din mine si stiu ca nici mama mea nu ar fi vrut sa renunt la ceea ce iubesc cel mai mult doar din cauza unui cosmar din trecut .
Nu vroiam ca nimeni de la facultatea mea sa stie ce fac eu , poate ca este ciudat dar asa este firea mea mai inchisa, eu niciodata nu am avut iubit si nici nu ma intereseaza sa am , tot ce imi doresc este sa dansez iar ca intr-o buna zi sa fiu protagonista in piesa ,, Lacul Viselor ” asa cum era si mama mea.
Acesta este visul meu sa ajung protagonista ca mama si stiu ca nu este usor dar prin munca am sa imi indeplinesc acest vis orcat de greu ar parea ca este .
Nimeni si nimic nu ma va putea abatea de la drumul meu si de la destinul meu.
CITEȘTI
Dansul Inimii
RomanceCarolina Montez o fata simpla dar cu o mare pasiune pentru dans Adrian este baiatul de bani gata si increzut care crede ca bani pot cumpara orice Insa in prima de zi de scoala cand Carolina il refuza aceasta o urmareste si descopera secretul acest...