Adrian povesteste
Oare cine naiba se crede ea de ma refuza ?
Aceasta fata tocmai si-a semnat sentinta la moarte ... ah imi vine sa ii dau o lectie ca sa stie cine sunt eu si sa stie ca cu mine nu se pune nimeni , pe Adrian Tores nimeni nu il respinge fara sa plateasca iar pedeapsa ei va fi cea mai rea din cate am dat pana acum.
Fraiera tampita si nebuna... dar al naibii de frumoasa !
Acele forme de toate frumusetea , acei ochii caprui patrunzatori , acea piele cu un miros delicat de liliac mi-an ramas imprimat in cap .
Acel chip angelic va veni la mine cu lacrimi si imi va cere indurare si iertare iar acela va fi momentul cand va fi a mea !
Iar acum ca ma gandesc mai bine am razbunarea perfecta mai inatai rusine si igonoranta ca sa stie cine e seful .
Ah Carolina nici nu iti inchipui cu cine te-ai pus !
Cu zambetul pe buze ma plimb pe holurile noi mele scoli trebuie sa ma gandesc la o idee prin care sa mai petrec putin timp cu Carolina si sa o enervez ... dar cum?
Stand langa dulap vad pe profesorul de geografie cum se plimba pe hol iar o idee mi-a aparut in minte .
. Sunt bogat iar de acest lucru am sa profit la maxim .
Indreptandu-ma usor sper dansul i-am spus incet la ureche fara sa nu dau de banuit nimanui nimic .
-Buna ziua ,
-Buna ziua
-Domnule profesor puteti sa ma ajutati putin in clasa
-Desigur
Imi spune acesta in timp ce impreuna mergem sper sala de clasa .
In cateva secunde am intrat amandoi pe usa calasi si profesorul se uita la mine ciudat dupa care imi spune
-Deci la ce ai nevoie de ajutor?
-As vrea ca dumneavoastra sa ne dati o tema pentru clasa un proiect in care sa lucram tot doi cate doi iar partenera mea de studiu sa fie Carolina
-Tinere nu va permit sa ....
-Va ofer o mie cinci sute de lei
-Pai daca asa sta treaba un proiect cu domnisoara Carolina nu va suna asa de rau , spune acesta in timp ce pe fata lui se aseaza un zambet dracesc , stiam eu ca banii au si ei un cuvant de spus in aceasta scoala , pana la urma nu e ca si cum i-as cere sa faca un lucru ilegal , o simpla tema de casa si alegerea mea cine sa imi fie partener nu e asa de mare scofala asa ca isi merita bani , insa eu stiu cum am sa profit de pe urma acestei teme .
-Perfect ma bucur ca ne intelgem , am spus in timp ce i-am zambit domnului profesor
Dandu-i banii profesorului am iesit zambitor din sala de clasa si m-am indreptat catre laboratorul de geografie in care se va tine urmatoarea ora .
Ah scumpa mea Carolina te-ai pus cu cine nu trebuie iar acum ca vad ca in aceasta scola banii conduc sansele ca victoria sa fie a mea sunt mai mari ca niciodata .
O data ajuns in clasa m-am asezat intr-o banca alaturi de un alt baiat caci de aceasta data Carolina s-a asezat langa o fata . Se pare ca si-a jucat bine miscarea pana acum dar asa cum spune vorba aceea veche , cine rade la urma rade mai bine.
O priveam intens si ea pe mine cu un aer de superioritate fiind foarte sigura pe ea pentru ca nu eram langa ea insa oare cat timp va dura ?
Inevitabilul este pe cale sa se intample iar in momentul in care domnul profesor intra in clasa cu toti ne ridicam sa il salutam.
Ora trecuse normal insa cu cateva minute inainte sa se sune de iesire domnul profesor a inceput sa vorbeasca asa cum si bani mei au vorbit in locul meu .
-Atentie ! Aveti de facut un proiect despre turismul intr-o tara straina si ve-ti lucra in echipa , parteneri i-am ales chiar eu si listele cum sunteti grupati si de ce tara o sa va ocupati sunt lipite de usa .
O data ce colegii s-au uitat cum sunt grupati am mers si eu incet catre usa iar pe fisa era scris. : Adrian Tores si Carolina Montez - Canada ” un zambet mi s-a pus pe fata iar in clasa a mai ramas doar Carolina si prietena ei iar cand aceasta se apropie de usa o privesc in ochii si ii spun:
-Trec pe la ora 17:00 sa te i-au ok !
-Despre ce tot vorbesti ?
-Priveste fisa scumpo !
In momentul in care acela aceasta se uita pe fisa si vede numele noastre impreuna dupa care se uita cu un mare dispret la mine iar daca gandurile ar putea ucide eram de mult un om mort .
-Te urasc !
-Idem !
-Stai.. ai spus la pe 17:00?
-Da de ce ?
-Nu pot ...
-De ce?
-O problema de familie , alege alta zi si am sa vin , spuse aceasta cu repeziciune
-Perfect atunci maine tot la acceasi ora
-Imposibil !
-Si de ce ?
-Probleme!
-Si cand esti disponibila?
-In fiecare zi de la ora 19:30 !
-Asta suna mai bine decat perfect , am spus gandindu-ma la ora pe care a ales-o
-Aoleu... de ce trebuie sa fiu asa de ghinionista dar fie o saptamana nu o sa mor iar apoi sper sa nu te mai vad si auzi niciodata .
-Fie cum zici tu .
Dar daca ai sti tu ca acesta este abia inceputul a tot ceea ce va urma , insa un lucru este clar niciodata nu renunt la ceea ce imi doresc fie cat de greu va fi Carolina Montez va fi a mea ...fie cu bunavointa sau cu forta.
Privind-o cum se indeparteaza mi-a scos din geanta un caiet ca sa imi notez ceea ce am facut insa primul caiet pe care pun mana este chiar al ei .
Se pare ca am uitat ca i-am luat caietul , asta nu mai conteaza acum si rasfoind caietul pe ultima lui pagina era scris .Astazi ora 17:00 -aduditia ” inchizand caietul la loc am inceput sa ma tot gandesc despre ce auditie este vorba ?
Asteapa un pic. , Carolina m-a mintit , . a spus ca are probleme de familie dar la aceasta ora are o auditie oare despre ce sa fie vorba?
Ah Carolina ce ascunzi tu de fapt ?
Cine esti tu ?
Hm... micul tau secret nu va mai dura pentru mult timp caci astazi am sa te urmaresc si am sa iti descopar adevaratele tale probleme frumoaso .
Iar de acum eu fac jocul iar pana nu castig nu am sa ma opresc !
CITEȘTI
Dansul Inimii
RomanceCarolina Montez o fata simpla dar cu o mare pasiune pentru dans Adrian este baiatul de bani gata si increzut care crede ca bani pot cumpara orice Insa in prima de zi de scoala cand Carolina il refuza aceasta o urmareste si descopera secretul acest...