Trrrr Trrrr Trrrr
Sunetul alarmei ma face sa sar ca arsa din pat , am uitat ca astazi trebuie sa merg la scoala .
Incet merg in baie unde imi fac rutina zilnica dupa care ma duc la dulap de unde scot o pereche de colanti albastri , un tricou alb cu o inima neagra si un sacou negru , iar in picioare mi-am luat o preche de balerini albi cu o funda neagra .
Parul l-am lasat liber pe spate iar luand un mar am pornit catre scoala .
Drumul nu fusese prea lung iar cand am ajuns la scoala mai erau doar zece minute pana se suna de intrare la prima ora , mi-am luat cartea de istorie si am mers catre clasa .
In cateva secunde am ajuns in fata usii iar cand am deschis-o Adrian ma astepta in banca noastra si se uita la mine cam ciudat .
-Salut ! spune el
-Buna ! S-a intamplat ceva ? l-am intrebat in timp ce m-am asezat pe scaun
-S-a intamplat ca esti o uituca ! spune acesta in timp ce privirea mea cade pe el
-Da si de ce ? spun iritata de comentariul lui
-Pentru ca avem un proiect la geografie despre Canada si maine trebuie predat si noi nu am scris nici macar titlul ! spune acesta facandu-ma sa imi amintesc de aceea tema , acum vad ca am fost cam aeriana in ultimul timp si am uitat de acel lucru , nu sunt eu de nota zece sau tocilara dar nici patru nu imi place sa am in carnet .
-Aoleu am uitat complet de el , am spus in timp ce mi-am lasat caietul pe banca
Nu stiu cum am uitat de aceasta tema , acum ii dau tot dreptul sa ma faca uituca , nu imi place sa i-au note mici asta mi-ar strica toata media
-Ce propui sa facem uituc-o ? ma intreaba acesta cu un zambet mare pe fata
-Pai nu stiu spune tu ceva , am spus incercand sa ma gandesc la o posibil varianta
-La mine acasa , la ora 19:30 trec sa te i-au , spune acesta zambind spre mine
-Perfect , spun usurata in timp ce ma asez in banca mult mai comfortabil
Dupa terminarea orelor am mers la sala de dans unde am facut repetiti in echipa, eu si cu Madalina eram echipa numarul doi , iar amandoua am dat tot cea am avut cel mai bun desi ea statea cam rau cu piruetele iar eu la fel , nu stiu de ce dar simteam ca ametesc destul de repede .
Am decis sa ne antrenam mai mult ca exercitiul dat de doamna Mistique sa fie cat mai reusit .
Dupa mai multe ore petrecute la sala am mers acasa , am facut un dus si m-am imbracat intr-o rochita pana la genunchi alba cu o curea neagra cu un trandafir si in picioare niste balerini negri simpli iar parul l-am lasat liber pe spate .
Eh orcat de mult nu l-as putea suporta pe Adrian nu pot sa merg la el acasa aratand urat , nu vreau ca familia lui sa ma considere cine stie cum .
In cateva minute cineva suna la usa , iar grabita mi-am luat geanta si am plecat catre usa , acesta ma priveste zambitor
-Buna frumoaso !
-Buna .
-Megem ?
-Aham , spun incet
Incet intru in masina lui asezandu-ma in dreapta lui , acesta se uita la mine studiindu-ma din cap pana in picioare dupa care imi zambeste pervers
-Putem porni ? spun iritata de privirea lui tampita
-Ok
Si fara sa ma spunem nimic porneste masina iar dupa un drum nu foarte lung ajungem la casa lui care era mai degraba o vila, deci cand spunem ca este un increzut de bani gata chiar era adevarat
Ma dau jos din masina si intram in casa , ajungem in camera de zi unde o doamna si un domn mai invarsta citeau carti
-Buna seara , ii salut politicos
-Buna seara . ma saluta si ei cu zambetul pe buze
-Mama , tata ea este Carolina , colega mea de banca cu care voi lucra in seara asta la proiectul nostru de la geografie .
-Bine dragule ii raspunse mama lui
Acesta ma i-a de mana si ma duce in camera lui , o camera foarte mare mobilata toata in albastru si negru .
In timp ce priveam in jurul meu acesta se aseaza pe pat iar eu il privesc ciudat dupa care spun serioasa
-Putem incepe proiectul ?
-Desigur ,
In cateva momente acesta imi aduce o cutie cu cartoane , instrumeste de scris si carti despre Canada , se pare ca totul este pregatit si nu va dura chiar asa de mult pana vom termina
-Eu fac harta tu scrie despre Canada
-Ok
Dupa cateva ore de lucru in sfarsit am terminat , am mers langa pat si m-am aruncat intre perini , iar dupa cateva secunde Adrian face la fel .
Ma uit la ceasul de pe noptiere de langa pat si observ ca este ora 01:45 , ochii mi s-au marit cand am vazut cat indica ceasul .
Am tras o gura mare de aer si m-am lasat si mai adanc intre perini iar Adrian a mers sa straga mizeria lasata in urma .
Eh pana termina el de strans eu stau sa ma odihnesc dupa care merg acasa.
Adrian povesteste.
In cele din urma am terminat proiectul, nu credeam ca ne va lua chiar asa de mult , insa am vazut-o pe Carolina cum se arunca in pat obosita si la fel eram si eu insa am lasat-o sa respire putin iar eu am decis sa strang mizeria .
Indata ce am terminat am mers inapoi in camera unde am vazut-o pe Carolina dormind , parea asa de draguta mai ca imi venea sa o mananc .
Eh mai bine o las sa doarma in continuare , o sa fie asa de amuzant sa ii vad reactia pe maine cand se va trezi aici .
Am oftat adanc apoi m-am apropiat de ea, si am i-am dat jos belerini , m-am dus pe partea cealalta a patului nevrand sa o deranjez sa se trezeasca insa in momentul in care am pus plapuma pe ea aceasta s-a intors catre mine si sa asezat cu capul pe pieptul meu continuandu-si somnul.
Cateva secunde am stat ganditor apoi am sarut-o incet pe par si punandu-mi mana pe spatele ei am adormit .
CITEȘTI
Dansul Inimii
RomanceCarolina Montez o fata simpla dar cu o mare pasiune pentru dans Adrian este baiatul de bani gata si increzut care crede ca bani pot cumpara orice Insa in prima de zi de scoala cand Carolina il refuza aceasta o urmareste si descopera secretul acest...