~ Final ~

537 40 15
                                    

Carolina pov . 

Stand in pat lacrimile nu vroiau sa se mai termine .  O durere imi strapungea inima si simteam ca ceva din mine lipseste . 

Imi lipseste acel increzut , nu pot sa cred ca m-am indragostit de el .

Dar ceea ce nu pot sa cred este ca pare a fi o iubire imposibila  .  

De ce ? De ce mi-a facut asta ? Credeam ca si el tine un pic la mine . 

Sunt o idioata ca mi-am spus sentimentele mai bine nu il cunoasteam niciodata , nu merita ... nu inteleg de ce trebuia sa ma indragostesc tocmai de el ? 

Aruncandu-ma pe pat ma uit cu atentie la noptiera de langa pat si observ acel plic pe ea . 

Acel plic pe care l-am primit si in ziua auditiei . 

Inca o problema in plus pe langa ceea ce acum . Am un santajist in spatele meu care imi vrea raul si sunt singura care lupta impotriva lui si impotriva durerii . 

Aceasta seara trebuia sa fie magica si de neuitat insa de la rasaritul soarelui totul a devenit un cosmar .

Cu lacrimi in ochii i-au plicul de pe noptiera si il deschid , citesc de mai multe ori amenintarea pana in momentul in care scrisul acela imi devenea foarte cunoscut . 

Imi sterg lacrimile de la ochii dupa care analizez fiecare litera , si mi se pareau foarte cunoscute poate chiar prea cunoscute . 

Oare unde am mai vazut eu acest scris ? 

Timp de cateva minute stau in pat iar dintr-o data intr-un moment de liniste imaginea lui Adrian imi apare in minte . 

Ma ridic din pat si ma uit iar la scrisoare iar in acel moment realizez ca el este cel care a trimis-o . 

O durere pune stapanire pe mine cu mai multa putere ca niciodata  simtind ca totul se intuneca in jurul meu iar corpul nu mai reactioneaza la stimuli inchid ochii si cad intr-un vis .

Dupa mai multe ore ... 

-Carolina scumpa mea tresteste ! se aude dintr-o data vocea tatalui meu care striga la mine 

Lenesa imi descid ochi si ma uit in jurul meu . Totul era alb si confuz . 

Mai astept cateva secunde dupa care deschid iar ochii si vad imaginea tatalui meu mai clara care ma tinea de mana cu o expresie a fetei foarte ingrijorata .

-Tata ...  , spun incet si foarte confuza 

-Draga mea te-ai trezit ! spune acesta fericit sa ma vada 

-Ce se intampla ? 

-Ai lesinat acum cateva ore , te-am gasit si te-am adus de urgenta la spital unde mi-au spus ca ai avut parte de o cadere nervoasa . 

-Nu , spectacolul ! strig ridicandu-ma in sezut . 

-Linisteste scumpa mea mai sunt 3 ore pana va incepe 

-Dar de unde sti ?  intreb mirata 

-Hm sa spun ca acesta este micul meu scret pe care mi l-a spus o persoana care te priveste de sus insa as vrea sa stiu ce s-a intamplat cu tine si despre ce se vorbeste in aceea scrisoare care o tineai strans in mana .

In momentul in care tatal meu a pronuntat cuvantul ,,scrisoare''  totul in mintea mea a luat de la inceput , durerea si ura pe care o simteam fata de Adrian prinse iar contur in inima mea  . 

-Este o poveste lunga tati .    spun cu lacrimi in ochii . 

-Am timp scumpa mea , as vrea sa fiu alaturi de tine in aceste momente daca imi permiti 

Dansul InimiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum