Capitolul 1 -Noul student

839 43 23
                                    

Trz!!!

Sunteul alarmei telefonului ma trezeste .

Cu multa lene ma ridic din pat si ofatand adanc ma  ridic in sezut si ma uit in camera mea , totul parea la fel cum am lasat aseara ainainte sa adorm , luand o gura mare de aer m-am ridicat din pat si am inceput plimb putin prin camera ,  dupa care atentia mea s-a indreptat catre dulap dupa alte cateva secunde am decis sa imi i-au niste haine si sa  le arunc pe pat dupa care am intrat in baie , lasand hainele sa cada jos de pe mine am intrat sub jetul de apa care ma mangaia peste tot , acei picuri mici ma faceau sa ma simt ca o regina , acel miros delicat de liliac ma invaluia cu putere uitand de tot . 

In final cand  am iesit  des sub dus era cu adevarat treaza iar cu zambetul pe buze merg catre pat unde imi i-au blugi negri si o bluzita subtire alba cu o vesta de blugi albastru inchis iar in picioare imi i-au o prereche de balerini negri cu o inimioara neagra simpla care imi edientia atitudinea mea simpla . 

Ma aranjez putin la par dupa care imi i-au geanta si pornesc spre scoala.

Drumul fusese mai lung ca niciodata , gandurile mele erau foarte incalcite , astazi este a doua saptamana de cand scoala iar  a inceput iar am  o multime de emotii se aseaza in inima mea deoarece azi este ziua cea mare , ziua probei pe care trebuie sa o dau ca sa intru la una din cele mai bune academi de dans din oras . 

Abia astept sa se termine aceasta zi la facultate  si sa pot sa dansez la academie , acolo este unde as vrea sa fiu mereu , simt ca acolo este locul unde eu apartin .  

Prin dans imi exprim toate sentimentele, prin dans toate cuvintele pe care nu indraznesc sa le spun devin reale... dansul ma defineste este pasiunea mea  ,  scopul meu de a trai ,  dansul sunt eu . 

Oftez iar in momentul cand intru in curtea facultatii , cu pasi marunti ma indrept catre clasa si ma asez in banca mea din spate , uram sa stau in primele banci , sa se uite toti curiosi la mine , sa ma examineze de la cum am parul la cum sunt imbracata , de obicei doar cei care doreau sa iasa in evidenta ocupau acele lucruri .  

Desi era o banca de doua persoane stateam singura deoarce mereu mi-a placut singuratatea .

Nu sunt ca restul fetelor  , mereu stau tacuta in spate si observ cu tacere tot ce se petrece in viata mea si cateodata simt ca singura normala sunt eu .

Dupa cateva minute profesorul de istorie , domnul Laurentiu intra in clasa .

Cu toti ne-am ridicat si l-am salutat dupa care m-am asezat iar in banca si mi-am deschis caietul de istorie si cartea .

Totul decurse normal pana la mijlocul orei cand doamna directoare Isabela intra in clasa alaturi de un baiat brunet pe care nu l-am mai vazut niciodata.

-Buna ziua elevii 

-Buna ziua ! raspundem noi in cor

-Astazi vreau sa va prezint pe noul vostru coleg de clasa , numele lui este Adrian Tores  , tocamai s-a trasferat la scoala noastra din Spania , si as vrea sa va purtati frumos ati inteles , spune aceasta cu un zambet mare pe fata care tot ce a obtinut de la mine a fost sa zambesc fortat si sa imi dau ochii peste cap . 

Privindu-ne ciudat Doamna directoare s-a retras iar brunetul a ramas in fata clasei zambitor si cu o privire foarte seducatoare .

-Ia sa iti gasim un loc domnisorule Adrian, spune profesorul facandu-ma sa ma uit in caietul meu de istorie ca si cand as citit ceva cu adevarat interesant 

Dupa ce se uita putin prin clasa privirea lui se abate asupra mea , iar dintr-o data realizez ca singurul loc liber din clasa este langa mine ,  ce norocoasa mai sunt . 

-Luati un loc alaturi de domnisoara Carolina Montez 

-Bine .. ii spune acesta politicos profesorului

Si cu pasii maruntii se apropie de banca mea , ma priveste ciudat timp de cateva secunde iar acesta se aseaza linistit scotandu-si din ghiozdan un caiet gol .

Ma uitam la el ciudat dupa care imi zambeste ciudat iar eu ma uit cu indiferenta la el acesta rade la gestul meu si nu stiu de ce apoi se concentreaza la tabla si la fel fac si eu .

Poate suna ciudat dar prin cateva priviri m-am simtit mai timida ca niciodata, orice gand disparea in momentul in care ochii mei ii intalneau pe al lui de un albastru intens ca si marea.

Ora trecuse normal iar pauza sosise in final .

Nici nu apuc sa imi inchid caietul ca brunetul imi arunca o hartiuta mazgalita cu un numar de telefon .

Ma uit ciudat la el dupa care il intreb serioasa

-Ce inseamna asta ?

-Inseamna ca esti draguta iar pe deseara mergem la cina 

-Poftim?

-Ce doar nu o sa ma refuzi?

Imi supe acesta aruncandu-mi o privire seducatoare si un zambet al naibii de frumos .

Il privesc cateva secunde apoi cu zambetul pe buze si cu indiferenta ii spun : 

-Scuze dar nu sunt interesata !

Acesta ma priveste fara sa mai spuna nimic insa in momentul in care vreau sa imi ridic caietul acesta il prinde cu mana si ma priveste nervos

-Da-mi caietul !

-Asta nu se va intampla , acum dispari din fata mea proast-o . 

-Ce fraier  esti.. dute cu schemele tale de doi bani si cucereste alta fata eu nu o sa fiu interesata de tine niciodata  , si din partea mea sa iti cada toate fetele de pe planteta asta la picioare si baietii doar pe mine nu o sa ma ai niciodata increzutule

I-am spus nervoasa de gestul pe care l-a facut iar privindu-l cu nervozitate imi i-au geanta si plec spre urmatoarea clasa unde aveam urmatorul curs.

Eram nervoasa pentru accea scena , oare cine se crede sa ii cad la picioare intr-o secunda?

Increzut , inganfat ,  il urasc ,  si de ce naiba a trebuit sa il am ca coleg de banca , ?

Mai bine ramanea  unde era imi facea viata mai usoara  ,  hm  acest comportanent este specific unor copii de bani gata .

Se pare ca a reusit sa imi strice ziua cu mofturile lui dar acum trebuie sa uit si sa ma calmez caci la finalul orelor ma asteapta o adevarata provocare ...

Dar cu ajutorul mamei din cer voi trece cu bine. 

  Inganfat de bani gata , te urasc !

Dansul InimiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum