" Hanım ben düşündüm de Zerda hastaneye sürekli otobüsle gidiyor ve bu benim hiç içime sinmiyor. Diyorum ki ona bir araba alalım.
"Heyy aklınla bin yaşa bey haklısın valla zaten birikmiş biraz paramız da var sen şimdi gitte arabalara bak. "
Babası evden çıktı ve oto galeriye gitti. Gittiğinde gözüne güzel mi güzel bir araba çarptı biraz sonra yanına bir görevli geldi
" Hoşgeldiniz amca "
" Hoşbulduk oğlum "
" Size nasıl yardımcı olabilirim ? "
" Şu karşıda bir mavi araba var ona bakabilir miyim ? "
" Tabiki buyrun bakalım "
Dedi ve arabanın yanına gittiler. Arabayı inceledikten sonra sıra fiyatına gelmişti.
Görevli ;" Amca bu arabanın fiyatı 90.000 "
Ama onun elinde sadece 80.000 vardı, ne yapacağını bilmiyordu. Görevliye dönerek
" Ama oğlum bende sadece 80.000 var olmaz mı ? "
" Kusura bakma amca Patron burda yok ne diyeyim bilemedim şimdi.
" Sen patronunu bir arasan bakalım ne diyecek ? "
" Pekâlâ amaca " , dedi ve telefonu alıp patronunu aradı. Biraz sonra görevli adamın yanına gelerek ;
" Araba senin amca "
Dedi gülerek. Adam bunları duyunca çok mutlu oldu parayı görevliye verdi ve adresi kağıda yazıp ona uzattı. Eve döndüğünde Zerda çoktan gelmişti. Eşine göz kırptı araba işi tamam dercesine sohbet muhabbet derken kapı çaldı . Gelenler oto galeridendiler Zerda kapıyı açmak için kalktığında babası onu durdurarak kapıyı kendisi açtı araba gelmişti görevliler gittikten sonra Zerda'yı çağırdı babası geldiğinde birsey olduğunu anlamıştı ama arabadan haberi yoktu. Gözlerini elleriyle kapatıp kapını dışına çıkardı gözlerini açıp eşiyle birlikte" Süprizzzzz !!!! "
Dediler bağırarak
" Baba anne inanamıyorum bu benim mi ? "
" Evet annem senin " Dediler ve sarıldılar. "
Anahtarları alıp arabaya koştu zaten ehliyeti çoktan vardı.
" Hadi bakalım nereye gidiyoruz ? " Dedi annesi
" Hadi sizi bir gezdireyim ne dersiniz ? "
" Olur hadi bakalım "
Biraz gezdiler eğlendiler uzun zamandır böylesine eglenmemislerdi . Eve döndüklerinde saat 23: 45 di. Herkes uyumak için odalarına çıktı. Zerda'nın içi içine sinmiyor du uyku bile tutuyordu heyecandan arada bir yataktan kalkıp camdan arabasın bakıyordu sonra yatağına girip arabasını düşünüyordu. Biran önce hastaneye gitmek istiyordu arabasıyla bir türlü uyku tutmuyor bu seferde aşağıya inip çay demleyip içti. Tekrar odasına çıktı ve camın önüne gidip arabasına baktı daha sonra yatağına girdi ve saate baktığında saat 04:12 'ydi yatağa girmesiyle uyuması bir oldu.