Co otec ?

39 5 0
                                    

,,První den letních prázdnin, je to úžasné" řekla Abigail. Já jsem jí jen přitakala.
,,Napadlo mě, že by jsi do zítra mohla přespat u nás" řekla jsem s nadšením.
Abigail ještě nevěděla jestli to myslím vážně a tak začala přemýšlet. ,,Hele poslyš" řekla Abigail, "myslíš, že mi to táta dovolí" ? ,,Myslím že ano" vydala jsem svůj návrh.
Tak jsme se rozhodli jet autobusem k Abigail domů a tam se zeptat zda - li u nás může spát. Po půlhodinové cestě jsme dorazili. Odemčeli jsme a vešli dovnitř, ale tady nikdo nebyl. ,,Hmmmmmmmmmmm" řekla jsem ,,na tom něco bude".

Nevěděli jsem co máme dělat nikdy se nám nic takového nestalo. ,,Zavolám tátovi" napadlo Abigail. A jak řekla, tak jsme učinili.
Ale tatínek mobil nebral, teď jsme byli na mizině. Rozhodli jsme se zavolat mým rodičům a zeptat se. Maminka mi řekla, že prý má Abigail zavolat babičce nebo dědečkovi a ti řeknou co dál.
Abigail tedy zavolala.

Dědeček řekl, že máme zatím zůstat doma.
Abigail se ještě rychle zeptala ,,A dědo ? Můžu dnes spát u Samanthy" ?
Dědeček byl hodný a dovolil to.

Přišli jsme tedy ke mně domů a tam si začali povídat, povídat a povídat.

Omlouvám se, že tato kapitola končí takhle a je takto krátká, ale uvidíte, že další kapitola se vylepší   :-)

Cesta Do NeznámaKde žijí příběhy. Začni objevovat