Další den jsme šly spát ve 21:00, aby jsme stihly vstát do školy.
Vstaly jsme v 7:00 nasnídaly se lupínků s mlékem a vyrazily na autobus.
Do školy jsme přijely v 7:40.
Pak jsme si 20 minut do zvonění povídaly.
Když jsme viděly, že se otvírají dveře ztichly
Jsme.
Vešla do třídy paní profesorka a za ní šla nějaká holka, kterou jsme neznaly.
,,Tohle je nová dívka, se kterou budete chodit do třídy", řekla paní profesorka.
Všichni se na ni dívali. ,,Musela být ve stresu, chudák", řekla jsem Abigail.
,,Jmenuji se Carrie Smith a narodila jsem se v Americe. S rodiči jsme se přestěhovali do domku kousek od této školy. A také mám ráda dobrodružství",řekla ta nová dívka.
Poté si sedla do volné lavice.
Zazvonilo a my jsme se vydaly za novou dívkou.
Ta nás pozdravila a znovu se představila a my samozřejmě také. Hned jsme si začaly povídat a zjistili jsme, že to může být naše nová kamarádka.
Zase ten otravný zvuk : zvonění
Rychle jsme doběhly k lavici a nachystaly si sešit a knížku do biologie.,,Ach jo ještě musíme počkat celých 18 minut do zvonění" pošeptala Carrie a my jsme jen vzdychly.
Po škole jsme přišli ke Carrie a zeptaly jsme se jí, kde přesně bydlí. ,,Bydlím na ulici Dustňákova tady v Milovicích" řekla naše nová kamarádka. My jsme na sebe s Abi jen mrkly. ,, My totiž taky bydlíme na Dustňákové" ozvala se za mnou Abi.
Domluvily jsme se s Carrie, že se sejdeme na hřišti vedle ulice, na které bydlíme.Nečekaný konec ? Asi ano, ale je to o překvapení, tak si počkejte 😉
Tuhle kapitolu bych chtěla věnovat Anga_119, za to že mě nesmírně podporuje.
ČTEŠ
Cesta Do Neznáma
AdventureAbigail umřela matka a já ji pomůžu najít Nebeský ostrov, kde může vidět všechny zemřelé