Že by něco nového ?

15 1 0
                                    

Přišli jsme do školy po víkendu, ale protože nesedím s Carrie ani s Abi, tak bylo vedle mě volné místo. Dneska do školy přišel novej kluk, který ho vůbec neznám. Jedině vedle mě bylo volné místo, tak si tam sedl. ,,Vypadal docela hezky" pomyslela jsem si. ,,Ahoj, jak se jmenuješ "? zeptala jsem se ho. ,, Já jsem Jakub, ale říkej mi Kubo" řekl. ,,Tak dobře" řekla jsem mu do očí. Zazvonilo a my se připravili na šest hodin nudy + minimum přestávek.

Když skončila nuda, tak jsem šla s Kubou na oběd. Jakmile jsme se naobědvali, šla jsem ke své skříňce, kde jsem se oblékla a spěchala na autobus.

Cestou mě potkaly holky Carrie a Abi.
Ani jsem je nestihla pozdravit a už na mě vypálily ,,Samantho líbí se ti ten novej kluk"? řekla nadšeně Carrie ,,A Sam myslíš, že se líbíš jemu "? vyjekla na mě Abi. ,,Že by novej pár v naší třídě"? řekly obě naráz a začaly se smát. ,,My jsme jenom kamarádi" vyjekla jsem na ně.
,,Tak promiň" omluvily se obě. ,,To je teď už jedno" za 2 minuty mi jede autobus" musím běžet, čau"!

,,No super, kvůli našemu hádání jsem zase nestihla autobus" řekla jsem nahlas. Sedla jsem si na lavičku a pustila si písničky do sluchátek.
Najednou jsem uslyšela zvuk, bylo to jakoby....... jakoby vrčel pes!!!!! Aaaaaaaaaaaaaaa zařvala jsem a začala utíkat, protože me honil německý ovčák. Zastavila jsem až když jsem neměla sílu běžet.
Proběhlo ke mně to stvoření a začalo si mě očuchávat a potom olizovat.
Oblíbila jsem si ho, ale musela jsem se vrátit zpět na na autobusovou zastávku.
Zrovna přijížděl autobus, cvakla jsem si jízdenku a sedla si na volné místo. Cítila jsem jak si vedle někdo sedl. Čekala jsem, ze když se otočil bude tam člověk, ale seděl tam...........Německý ovčák !!!

Moc děkuji za 70 reads a 16 votes, omlouvam se, že tak dlouho nebyla kapitola, znáte to spoustu pisemek a zkoušení najednou, ale další kapitolu máte tady

Cesta Do NeznámaKde žijí příběhy. Začni objevovat