Zjišťujeme záhadu

6 0 0
                                    

„Abi musím ti něco říct" řekla jsem tiše.
„Byla jsem u sebe v pokoji a pak jsem v koupelně uviděla mihnout se černý stín" pověděla jsem Abigail.

„No a k čemu by si ten stín přirovnala, nějak víc mi ho popiš" řekla Abi
„Takže podobal se stínu od slunce, ale byl prostorový, měl sice černou barvu, ale byl průsvitný" odpověděla jsem.

„Tak jo, nemám nejmenší tušení co to mohlo být a víš určitě, že se ti t jen nezdálo?" ptala je Abi
„Nejdřív jsem si myslela a uklidňovala se tím, že se mi to zdálo, ale ono se to stalo znovu" řeka jsem opatrně.

„Dobře, dobře, dobře, hele nebyl to mozkomor??"
řekla se smíchem Abigail.
„Ne, toho bych vážně poznala" odpověděla jsem a začala se smát taky.

Po tom co jsme se přestaly smát, mě napadlo, že bychom mohly zkusit najít něco na netu. Do vyhledávače jsem napsala černý stín, ovšem to mi našlo jen stín díky slunci. Zkusila jsem černý stín paranormální a vyhledalo se mi spoustu obrázků. Našla jsem ten, který se nejvíc podobal tomu, jaký jsem viděla u koupelny.

„Abi, asi ho mám, jo, přesně takhle vypadal" ukázala jsem obrázek Abi.
„Hmmm, zkus o tom něco najít u sebe doma, já už budu muset na trénink, promiň" omlouvala se Abi.
„Jo, jasně v pohodě, tak já už jdu, pak si zavoláme, ahoj" řekla jsem. „Nashledanou".
„Ahoj Sam" řekl její taťka.

„Uklidni se, uklidni se" říkala jsem si potichu, abych přestala myslet na to co jsem viděla.
Napadlo mě že bych si asi měla jít dodělat ty úkoly. Pomalu jsem vkročila do svého pokoje a začala si chystat učebnice a sešity do školy.

Udělala  jsem si pár úkolů a naučila se tak nějak do biologie. Pak už jsem se jen koukala na YT.

Odběhla jsem si na záchod a když jsem z něho odcházela, ještě jsem se otočila abych se podívala jestli jsem zhasla. V tu chvíli jsem uslyšela hlas který říkal Abi, Abigail. Potom ten hlas ztichl a já jsem si ho nevšímala. Dále jsem spoléhala na to, že se mi to pouze zdálo, a dál jsem se dívala na YT.

Takže tady je zhruba po týdnu další kapitola. Doufám, že se bude líbit a děkuji za každý vote.
😘

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 31, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Cesta Do NeznámaKde žijí příběhy. Začni objevovat