,,Omlouváme se za zpoždění'' řekla omluvně Abi, za nás obě. ,,V pořádku" řekla Carrie. ,,To jsme rádi, že ti to nevadí" řekly jsme s Abigail.
,,Takže o čem se budeme bavit" zeptala se Carrie.
,,No" začala jsem.
,,Abigail by ti asi něco potřebovala říct" řekla jsem smutně a podívala se na Abi.,,Víš moc o tom nechci mluvit, ale vypadá to, že ty mezi nás patříš a proto ti to řeknu. Můj život je docela smutný a osamělý jelikož......Mně umřela matka" sotva to Abi dořekla, Carrie ztichla. Stály jsme na místě asi 5 minut bez hnutí.
Viděla jsem, jak Abi stéká po tváři slza. Objmula jsem ji a lehce kývla na Carrie, ta se k nám přidala.Já a Carrie jsme potřebovali dostat Abi na jiné myšlenky.
V tom si Carrie vzpomněla. ,,Já už vím" vyjekla na celé kolo. ,,Co je" řekla jsem potichu. ,,Není dneska náhodou 14.března"? Zeptala se mě Carrie.
,,Ano" odpověděla jsem. ,,To znamená žeeeeeeeeeee" řekla Carrie. ,,Co to znamená" řekla jsem rychle. ,, Já mám za 6 dní narozeniny ?!?". ,, Super" řekla jsem s nadšením.
Teď se usmála i Abi.,, To si ze mně děláte srandu, ne ?!?" řekla s údivem Carrie.
,,Co se děje?!" vyjekla jsem s hrůzou.
,,Víte vůbec, že je 19:53 ?" Vystartovala Carrie.
,, Sakra, já měla být doma v 18:40" řekla Abi. ,,Já jsem měla být doma v 19:00" řekla jsem. No a já měla být doma v 18:30, řekla Carrie. ,,No tak to jsme v háji" řekly jsme trojhlasně.
,,Ahoj" řekla Abi. ,,Ahoj" řekla jsem. ,,Čau" řekla Carrie.
A rozběhli jsme se domů, s naším překvapením, stejným směrem.
Běžely jsme a běžely, doběhly jsme ke stejnému domu, dokonce do stejného patra.
Pak jsme zjistili, že bydlíme v bytech přesně vedle Carrie ! Byl to úžasný pocit.Děkuji moc za vaše votes a reads, a tuhle kapitolu bych chtěla věnovat diamant202, mar_med, a Asinka2222
ČTEŠ
Cesta Do Neznáma
AdventureAbigail umřela matka a já ji pomůžu najít Nebeský ostrov, kde může vidět všechny zemřelé