Epilog

121 13 5
                                    

Pohled třetí osoby

Youtubeři se odebrali na prohlídku pokojů.

Zbývalo už jen počkat, až budou moci zpět domů, kde zbydou už jen vzpomínky.

Avšak rusovlasá dívka přece našla pod postelí něco, co zde být nemělo - blok do něhož si dvě nešťastné duše ukrývaly pocity.

Usedla na postel a dala se do čtení.

Bylo jí hrozně. Ona ty dívky odsuzovala, stejně jako všichni ostatní. Odsuzovala za něco, co nikdy neudělaly. Vše pochopila. Ovládla ji lítost a smutek.

Blok putoval dál a každý se za chvíli dozvěděl pravdu. Včetně toho, který za to mohl. Náhle mu to přišlo všechno špatně, myslel, že se tím pomstí za bolest, kterou kdysi prožíval on, ale tohle nechtěl. Byl zaslepen nenávistí a opomněl, že se provinil i on. Teď zničil životy i těm, které za nic nemohly.

Jen jediného to nemrzlo. Toho, co vyhrožoval, co to všechno vymyslel. On byl ten hlavní, ale teď o ničem nevěděl. Byl zabrán do svých úvah v klidu domova. Jediné co ho mrzelo, bylo že nestačil zrealizovat všechno, co chtěl. Měl s děvčaty trochu jiné plány, ale co. Najde si jiné.

Dozvěděl se to i někdo jiný. Dva chlapci, kvůli kterým dívky blok popsaly. Pro ně byly nešťastné dopisy.

Jak rádi by teď vzali zpět všechny ty pohledy, výtky a obvinění. Jenže to nešlo. Proto pouze četli se slzami v očích a proklínali oba bývalé kamarády.

Obě dívky mezi tím marně hledaly svůj deník, na cestě zpět domů.

ZelenáKde žijí příběhy. Začni objevovat