"Jen co jsme přišli do pokoje, kde už čekali tihle tři, k nám přiběhla Natka." při slovech "tihle tři" poukázal Jirka na Honzu, Martina a Kovyho. "Prý chtěla "MenTovi" něco ukázat. Doteď vůbec nevíme, co." podíval se na nás tázavým pohledem.
Já se zarazila a celá zrudla, když jsem si na ten trapas vzpomněla. Já, Teri, Naty, Andy i Honza jsme se začali smát." "Nic. Jen taková blbost. Prostě jsem musela mýt všechny věci bílý, černý, šedý a hlavně zelený. Nebo youtuberský." "A vzhledem k tomu, že MenT byl taková její menší platonická láska, většinu těch věcí měla z jeho e-shopu." mrkla na mě Terka.
Všichni se na mě překvapeně podívali. "Tajné lásky se nesvěřují jen tak někomu." mrkla jsem na ně. "Navíc to nebyla láska. Jen... Ani nevim co." uchechtla jsem se. "No tak. Přiznej to!" "Nemam co." "Dobře. Tohle ti ni nepřipomíná?" prohlásila s úšklebkem. "Co?" "Stoupni si sem a dělej něco na mobilu. Ty jsi já a já jsem ty. OK?" "OK." ušklíbla jsem se. Kdyžtak jí to vrátím.
Odešla za dveře, které se za chvíli rozletěli a ona vběhla dovnitř. "Terko! Nový video!" zaječela rádoby mým hlasem. Jo tohle jsem si pamatovala přesně. "Martin?" zeptala jsem se nadšeně a zvedla hlavu. "Lepší!" "Pf. Nikoho lepšího neznám." "Já myslím, že znáš. Nejúžasnější, nejvtipnější, nejkrásnější a nejdokonalejší kluk na světě." zasnila se. Opravdu jsem tohle kdysi řekla? Ech. Jo. Řekla. A teď to platí dvojnásob. "Doufám, že nemyslíš toho zelenovlasýho mamlase ze kterýho jsi úplně vedle?" Jo. Bylo to ještě v době, kdy měl zelený vlasy. "Tak to odvoláš!!!" zaječela. Já ni ni vyplázla jazyk. "Pokud uznáš, že Martin je lepší, tak o tom budu uvažovat." "No jasně. Jeden Justin pro celou planetu bohatě stačí. Neříkám, že Manina není fajn, ale MenT je lepší." "Není!" "Je!" "Není!!" "Je!!" "Není!!!" "Je!!!" "Neser mě!!!" "Ty jsi začala." Zahrála jsem jako, že chci něco odseknout, ale pak jsem se podívala na mobil. "OMG! Nový video! Od Martina!!" "Fajn dohoda. Kouknem se na obojí." "Fajn, ale na Martina první!" "OK. Však se říká - To nejlepší na konec." "Chceš mě zase naštvat? Toho Justina jsem ti ještě pořád neodpustila." "Já tobě toho mamlase taky ne!"
Dokončily jsme naši scénu a obě se rozesmály. "Praštěnější holky by ste asi těžko hledali." pronesla jsem už svým hlasem a zašklebila se na ně. "A fanynky taky." uchechtla se Terka. Všichni na nás udiveně a pobaveně dívaly a nás to nutilo do dalšího smíchu.
"Já sem ten nejdokonalejší a nejkrásnější kluk na planetě?" ušklíbl se pobaveně Honza. "Nee. To je jedině MenTík." usmála jsem se a znovu si sedla k němu. On se naoko zamračil a uraženě pronesl: "Tak to nevím, proč tady ztrácíš čas se mnou. Jdi si za tím svým MenTíkem." "To asi nepůjde, protože ve videu je to úžasný MenTík, ale reálně je to můj nejmilovanější Honzík. A teď už bych svého Honzíka za MenTa nevyměnila. Protože abych řekla pravdu, tak monitor mě obejmout, ani políbit nemůže." "To teda nemůže a já jsem za to rád, protože líbat tě můžu jen a jen já a ne nějakej MenT." mrkl na mě a dal mi pusu na tvář. Stále se polibkům kamkoli jinam vyhýbal. Stejně tak i dotekům.
"Abych to taky stihl dopovědět." zasmál se Jirka. "Jasně promiň." "Vrátil se sám, totálně zmatenej a po chvíli prohlásil, že holky asi nikdy nepochopí." "Dostaly jsme z něj maximálně to, že ve vedlejším pokoji bydlej nějaký fakt pěkný holky, Andy a Natka." zašklebil se Martin.
"No dovol!" urazily se. "To si vymyslel! To jsem neřek!" "Tak fajn. Řekl, že tam s váma bydlí nějaký dost hezký fanynky." "No vidíš. Když už to chcete vyprávět, tak by to mělo bejt aspoň správně." "No jo pořád." protočil Martin oči. "Na zbytek nebylo moc času, protože jsme už museli jít, ale mě bylo stejně jasný, že to stojí za průzkum. Podle Honzova, Markova a Jirkova popisu bylo jasné, že se s takovýma kráskama rád seznámím." flirtovně se na nás usmál.
ČTEŠ
Zelená
FanfictionPřes dveře jsme slyšely hlučný smích. Podívaly jsme se na sebe a já otevřela dveře. "Možná to překvapení nebude tak špatný," slyšela jsem za sebou Terčin překvapený hlas. Bláznivá love story o Bety a Terce. Dvě lehce praštěné kamarádky, které se...