Keşif birliği'nin 42. duvar dışı seferi . Erwin' komutanlığında olacak ilk sefer ... Mavi gözleri her ne kadar titremeyecek kadar tecrübeli olsa da aynı şeyi atın eyerini tutan elleri için söylemek yanlış olurdu . Titreyen ellerine bir el değiyor ,Hange bu .
- Sen Erwin Smith 'sin .
Evet ben Erwin Smith 'im . Erwin kafasını belli belirsiz sallayınca Hange elini çekiyor . 2. Bölük komutanı Mike Zacharias 'ın '' Düzen sağlandı sefere hazırız komutan !'' sesiyle Maria Duvarı'nın çıkış kapısı tanıdık taş sesi ile aralanıyor.
-42.DUVAR DIŞI SEFERİ . İLERİİİ!!!
Heyecandan toynak seslerini bile duymuyordu Erwin . Her ne kadar güneş yüzüne defalarca vurmuş olsa da duvar dışının güneşi ona her seferinde farklı hissetirmişti . Sağ kolunu zemine paralel olacak şekilde sertçe açıyor ve kendi icadı olan askeri düzene geçilme emrini veriyor .
-AYRILIN !
Hange ve Mike yanından ayrılırken artık geri dönüş olmadığını fark ediyordu Erwin, belki onun ağzından çıkan bir emirle onlarca asker ölecekti .Ama bütün bu ölümler insanlığın iyiliği içindi. Bu düşünceler kafasını bulandırırken sağ kanattan kırmızı fişekler görüldü. Askeri düzenin oradan uzaklaşması için yeşil fişeğini ateşledi . Haberci olarak onbaşı Levi geliyordu . Atın hareketlerinden mi bilinmez ama alt taraflarında biraz karıncalanama hissediyordu . Neydi bu ? Levi'yi yeraltından çıkardığından beri biraz farklı hissediyordu . Hele Levi yanında olunca ...
-Sağ kantta biri 8 metre ,biri 4 metrelik iki normal titan görüldü . Franz 'ın ekibi hallediyorlar .
- Anladım, giderken yeşil fişeği ateşle .
Levi elini fişek silahına atarken orman tarafından 7 metrelik bir anormal görülüyor , Erwin 'i kaptığı gibi koşmaya başlayan bu titan bir anormaldan daha anormal . Erwin ' i kollarından tuttuğu için 3DMG 'sini kullanamıyordu . Titan onu ormanın derinliklerine götürürken Erwin'in aklında böyle bitemez , babamla olan hayallerim, insanlık ,keşif birliği ,Levi... Vardı . Sonra Levi'nin silüeti görüldü . Her zamanki gibi hızlıydı ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERURİ (Erwin x Levi ) Hayatta Kalma İçgüdüsü
Fanfiction-Erwin ! Ölmeni istemiyorum !! Daha fazla kişiyi kaybedemem ! -İnsanlık, zaferini kazandığı zaman buluşacağız Levi . SPOİLER İÇERİR (+18 GAY AŞKI İÇERİR HASSAS OLANLAR GİRMESİN )