Levi sanki az önce zevkten kıvranmıyormuş gibi çevik bir hareketle ters takla atıyor ve daha Erwin olayı kavrayamadan karşıdan gelen , romantik anlarını bozan 5 metrelik titanı öldürüyor . Titan cesedi buharlaşırken Erwin 'i tuttuğu gibi atına bindiriyor ve dört nala sürüyor . Bütün bunların hepsi bir dakikanın altında gerçekleştiği ,aşk sarhoşu olduğu ve yaralı olduğu için Erwin hiçbir şey anlamaıştı .
-Erwin ! İyi misin? Erwin!
-İyiyim! Levi orta birlikte sağlık arabası var oraya sür ve sarı fişeği ateşleyip Hange'yi çağır !
Levi atı orta birliğe kırarken sarı fişeği ateşliyor . Hange'nin silüeti uzaktan görünürken Erwin'in kollarının beceriksizce onun bedenine sarılmış olduğunu fark ediyor . Neydi az önce yaşadıkları? Bunların devamı gelecek miydi ? Yoksa Erwin bütün bu olanları hatırlayamayacak kadar yaralı mıydı ? Hange 'nin atı tozu toprağa karıştırıyor .
-Sorun ne Levi .Gözleri Erwin 'e kayıyor. ERWIN! . Neler oldu ?
-Anormal'in biri onu ezdi .
-Anormal mi hani nerede ?
-Boklu göz Erwin ölebilirdi ! Onu merkez birliğe taşıyacağım kumandanlığı sen üstlen .
-Ama Lev...
-Zaman yok !
Hange'den beklenmeyecek bir ciddiyetle atını Erwin 'in olması gerektiği yere sürerken gören Levi merkez birliğe adım adım yaklaşıyor . Düzen beklenenden daha az dağıldığı için 5 dakida geçmeden buluyor . Sol kanatın başından 2 siyah fişek ateşleniyor .
- Sikerim anormalleri . Erwin bizi ne boka düşürdüğünün farkında mısın aptal ?! Hey sana diyorum !
Atını sağlık arabasını görünce durduruyor .
-Hey siz , Erwin ağır yaralı !
Sağlık arabası durup Erwin'i alıyor ve düzene devam ediyor . Sol kanattaki siyah fişek sayısı artarken Erwin 'in kapalı gözlerine son kez bakıyor . Her boku kendim mi halletmeliyim diye düşünürken askeri düzeni bozmak pahasına da olsa sol kanada doğu ilerliyor .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERURİ (Erwin x Levi ) Hayatta Kalma İçgüdüsü
Fanfiction-Erwin ! Ölmeni istemiyorum !! Daha fazla kişiyi kaybedemem ! -İnsanlık, zaferini kazandığı zaman buluşacağız Levi . SPOİLER İÇERİR (+18 GAY AŞKI İÇERİR HASSAS OLANLAR GİRMESİN )