-En azından ölmedin Erwin, ben ilk seferimde bir titanın diş fırçası olmuştum ve beni kurtaracak bir Levi de yoktu
-Haklısınız komu.. Yani bay Shadis . Hala bu duruma alışamadım .
Hange , Mike ve Franz Erwin 'in genellikle dinlenmek veya basit çalışmalarını yürütmek için kullandığı iki duvarı kitaplık bir duvarı harita kaplı olan odaya kapıyı çalarak girerler . Bunu gören Keith Shadis hafif bir baş selamıyla odadan ayrıldı .
-Öncelikle Hange duvar dışında sen olmasan daha fazla ceset getirirdik . Teşekkürler .
-Sorun değil Erwin gerçi sen komutayı biraz daha geç ele alsan ne olacağını hepimiz biliyoruz . Vücudun nasıl ?
- Daha iyi, o gün onbaşı Levi olmasa ... Aklına o gün yaşananlar gelen Erwin bir saniyeliğine tekliyor . Gerçekten o gün yaşanmış mıydı? Yoksa hayalden başka bir şey değil miydi ?
-Erwin ? Mike 'ın tok sesiyle gerçek dünyaya dönen Erwin ne zamandır kafasında olan düşünceleri dile getirmenin tam zamanı olduğunu fark etti.
- O gün onbaşı Levi'nin öldürdüğü titanlarla kurtardığı onlarca askerden sonra daha fazla sorumluluk almalı . Çoğu asker bir titan öldürmeyi başarı sayarken Levi anormal bile olsalar her duvar dışı seferinde en az üç titan indirebiliyor .
- Ne gibi bir sorumluluk ? Dedi Franz.
- Yüzbaşılığa terfi etmeli .
-Erwin ! Seni öldürmeye çalışmış birinden bahsediyoruz . Sence yüzbaşılığı hak ediyor mu ? Dedi Mike . Sandalyesinde huzursuzca kıpırdanıyordu .
- Amacı beni öldürmek olsaydı titan beni yakalayınca giderdi ,ayrıca ölümüm beklenen bir sebepten olduğu için benden temiz bir şekilde kurtumuş olurdu . İstese bile bu şartları sağlayamazdı . Bunun yerine kendi canını hiçe sayarak beni kurtardı .
- Bence de hak ediyor, o an ne yapacağımı düşünemezken senin yerini almamı söyleyen de oydu.
- O zaman kararlaştırılmıştır . Levi artık onbaşı değil Yüzbaşı . Büyük ihtimalle ağrı kesicilerden ağırlaşan gözleriyle komutan yardımcıların süzen Erwin Mike hariç herkesin karardan memnun kaldığını fark etti .
- Dağılabilirsiniz .Dört kişilik tahta masadan sandalyeleri dizlerinin arkasıyla iterek kalkan üç komtan yardımcısı , resmi askeri selamı vererek akşam güneşinin aydınlattığı odadan çıkarken Erwin Hange 'nin tek kalmasını bekledi .
-Hange !
-Ha ? Konuşmayı bitirdiklerini sanıyordu .
- Bana Levi 'yi çağırabilir misin ? Bu konuyu bir de onunla konuşmalıyım .
- Tabii ki de !
Erwin'in yüzbaşılıktan çok başka şeyler konuşmak için Levi ' ı çağırıyordu . Bir eli dışarıya bakan camda sessizce kader anını bekledi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERURİ (Erwin x Levi ) Hayatta Kalma İçgüdüsü
Fanfiction-Erwin ! Ölmeni istemiyorum !! Daha fazla kişiyi kaybedemem ! -İnsanlık, zaferini kazandığı zaman buluşacağız Levi . SPOİLER İÇERİR (+18 GAY AŞKI İÇERİR HASSAS OLANLAR GİRMESİN )