Öpücük

874 54 39
                                    

Levi'nin 3DMG 'sinin sesi duyuluyordu , Erwin artık kaburgalarının sıkılmasına katlanamayacaktı . Levi çevik bir şekilde Titan 'ın boynuna sapladığı 3DMG ipi ile kendini çekiyor ve bıçakları ile titanın boynunu kesiyor. Zarif bir şekilde yere inerken Erwin 'in titanın elinden kurtulup yere düştüğünü görüyor. Toza toprağa karışan Erwin ölümden dönmenin titremesini yaşıyordu . Alnından akan kanlardan görebildiği kadarıyla Levi  yanına geliyor ve onu kucağına alıp en yakın ağaca oturuyor .  .Boyundan beklenmeyecek bir ilgisizlikle bunu yaparken oldukça narin . Buradaki uzun ağaçlar minik bir orman oluşturuyordu ve kafanızı kaldırıp yukarıya baktığınızda neredeyse gökyüzünü göremiyordunuz . Ama inatçı güneş yaprakların arasından sızmayı başarıyordu.

-Hey ! Erwin ! HEY ! Duyuyor musun ?

_Lev.. Le... v.i

- Hey ! Tçh . Kaburgaların nasıl ?

Erwin 'den cevap gelmiyor Levi elini nefes alıyor mu diye burnuna götürüyor . Erwin ' in sıcak nefesi eline değince yanan oduna dokunmuşcasına hızla elini çekiyor .  Atına gidip bandaj alıyor ve ormanın güzelliğini daha fazla takdir etmesi gerektiğini fark ediyor . Dönüğünde Erwin hala yarı baygın oturuyor . Levi yavaşça çömelip dizlerini Erwin 'in kasıklarının arasına koyup kendini belli belirsiz onun kucağına oturtuyor . Erwin 'den bir hafif inleme sesi duyuluyor acaba can acısından mı zevkten mi ? Lütfen zevkten olsun diye içinen geçiriyor Levi .Erwin 'in ceketini ,3DMG kemerlerinin üst tarafını ve en sonunda gömleğini çıkarıyor . Doğal yollardan oluşmuş kaslarını eski ve yeni morluklar bürümüş .  Levi korkakça ellerini Erwin 'in kaslarında gezdirirken elleri göğüs ucuna denk geliyor .

Sertleşmiş

Yutkunmayı unutan Levi, Erwin' in sesi ile dünyaya geri geliyor .

- Bana şu  titandan daha fazla acı çektiriyosun Levi .

Yüzü kızaran Levi bandajı hızlı kol hareketleriyle göğsüne doluyor . İşi bittiğinde Erwin'in onu pür dikkat izlediğini fark ediyor . Elleri Erwin 'in sertleşmiş göğüs ucuna değiyor .

-Bu mu sana acı çektiriyor ?

Erwin zevkten başını arkaya atıyor , dudaklarından hafif bir evet iniltisi çıkıyor  . Göğüs ucundaki bandajı aralayan Levi cüretkarca dilini dikleşmiş göğüs uçlarına değdiriyor .

-Peki bu ?

Derken Erwin artık dayanamıyor ve kucağında yarım yamalak oturan Levi'yi tam erkekliğinin olduğu yere oturtuyor . İkisiniki de sertleşmiş . Ellerininden birini Levi 'nin kalçasından alıp yavaşça onun yüzüne koyuyor . Levi'nin kafasını pek de zorlamadan çekiyor.Göz göze geliyorlar, Levi 'nin gri gözleri Erwin 'in dudaklarına kayıyor.Dudakları korkakça birleşen Levi ve Erwin önce tedirgince sonra da büyük bir arzuyla öpüşüyorlar . Levi kendini Erwin in kaslı vücüduna çekmek için hamle yaparken inliyor . Erwin de bunu fırsat bilerek dilini onun ağzında keşfe çıkarıyor . Sonuçta boşuna Keşif Birliği komutanı olmadı deği mi? Erwin 'in eli yavaşça Levi'nin erkekliğine  giderken Levi kafasını arkaya atıp boynunu açıkta bırakıyor ve artık açık açık zevkten inleyip, zıplıyor  .Erwin kafasını Levi'nin sabun kokan boynuna bastırıp yarınlar yokmuşçasına içine çekiyor .

-Levi , seni istiyorum . Şimdi !

-Erwin! 

Öpüşmeleri bir gümbürtüyle sona eriyor .

ERURİ (Erwin x Levi ) Hayatta Kalma İçgüdüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin