Takas

200 24 13
                                    

Sokağın hemen önündeki arabaya bindiler, şoför koltuğunda Rachel vardı. Yanındaki koltuğa Kat geçti ve oldukça yüksek bir hızda sokaklardan geçmeye başladılar.

Yolda giderken Kat arabanın arkasındaki malzemelerle kolunu sardı ve Leanne'e ölümcül bakışlar atmayı kesti. Bunun yerine ikisi de oldukça tuhaf bir şekilde az önceki kavgada birbirlerinin yanılış hamlelerini düzeltmeye başladı. Övgüler Leanne'de toplanıyordu fakat ne zaman Leanne nereye gittikleri veya bundan sonra ne olacağını sormaya çalıştığı zaman sorusu savuşturuluyordu.

Sonunda ormanlık bir yerde konteynırların yanında durduklarında Rachel Leanne'in yanında duran çantayı aldı ve içini kontrol etti. ''Bunların tam olduğuna eminiz değil mi? Leslie yine birkaç parça yürütmüş olmasın?'' diye sorarak çantayı kendine çekti Kat.

O da tek tek içindekilere bakarken ''Sanmam geçen sefer babamdan iyi dayak yemişti hatırlasana.'' diye karşılık verdi Rachel. Kat başıyla onayladıktan sonra çantayı Leanne'e fırlattı.

''Karşıdaki arabadan biri inecek ve elinde para dolu bir çanta olacak. Parayı aldıktan sonra kontrol etmen gerek tamam mı? Toplamda yedi bin kadar bir paranın olması gerek o çantada.'' Başını sallayarak onaylarken Leanne bir yandan da maskesini takıyordu.

''Peki parayı alıp geldiğimde sonunda bana neler olduğunu açıklayacak mısınız?'' diye sordu Leanne. Rachel ve Kat bir anlığına birbirlerine baktılar. Ardından Rachel ''Neden olmasın?'' diye yanıtladı. Cevaptan hoşnut kalan Leanne arabanın kapısı açarak dışarı çıktı.

Onunla neredeyse aynı anda karşı arabadan bir kız daha çıktı.

Kız sadece gerçek olamayacak kadar parlak kırmızı rengindeki gözünü açıkta bırakacak bir maske takıyordu. Siyah saçları maskesinin iki yanına dökülüyordu. Elinde, Leanne'in elindekine benzer bir çanta vardı.

Bir süre boyunca öylece durarak birbirlerine baktılar. Ardından Leanne arkasındaki arabadan gelen bir silahın emniyetinin açıldığına işaret eden bir ses duydu. Ardından karşılık olarak karşısındaki arabadan garip görünümlü kadının testeresini çalıştırdığını gördü göz ucuyla.

Ortamdaki gerginlik neredeyse elle tutulur seviyedeyken geçen her saniye Leanne'in kalbinin daha da hızlanmasına sebep oluyordu. Maskesinin altında suratındaki tek bir mimik bile oynamazken bacakların titremeye başlayacağını hissedebiliyordu.

Daha fazla kaldıramayacağını anladığında çantayı hışımla öne uzattı. Savrulma yüzünden çantanın içinde tıngırdayan silahlar kolunu zorluyordu. Buna tepki olarak kırmızı gözlü kız da elindeki çantayı Leanne'e uzattı ve ikisi de aynı anda çantaları değiştirdiler.

Fermuarı kopartırcasına açarak çantanın içindeki paraları büyük bir dikkatle saydı. Yanlış sayması durumunda başına hiç iyi şeylerin gelmeyeceğini tahmin edebiliyordu. Sonunda söylenilen miktara ulaştığında her ihtimale karşı yüzü karşısındaki arabaya dönük bir şekilde Rachel'ın arabasına kendini yürümeye zorlayarak gitti.

Arabanın kapısını kapatıp para çantasını yanındaki koltuğa attığı anda Kat arkasına dönüp oldukça meraklı bir ifadeyle sorular yağdırmaya başladı. ''Para tam mıydı? Neden o kadar uzun süre bekledin? İyi olduğuna emin misin?''

Soruları elinden geldiğince büyük bir hızla cevaplamaya çalışan Leanne bir yandan da maskesini yırtarcasına çıkartıp arabanın öteki köşesine fırlattı ve Rachel'ın neredeyse yüzüne attığı tokayla saçlarını toplamaya başladı.

Rachel arabayı tekrar çalıştırdığında Kat paraları altıncı kez tekrar sayıyordu ve Leanne sonunda sakinleşebilmişti. Düzgün düşünebildiğinde aklına arabadan çıkmadan önce yaptıkları anlaşma geldi.

''Parayı getirdim sıra sizde. Bana neler döndüğünü açıklayın.'' Kat ve Rachel birbirlerine uzun bir süre boyunca baktılar. Ardından Rachel konuşmaya başladı.

''Daha önce hiç Blackett Şirketi'ni duymuş muydun?''

Bundan sonra Pens & Papers'a daha fazla yeni bölüm gelecek çünkü hikaye taslağını bitirmiş bulunmaktayım! Ta-ta-ta-tam! Herkese iyi okumalar! ^^

Pens and Papers (Creepypasta OC)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin