Запътих се към полянката.
Не след дълго и стигнах. Марк седеше там, загледан в тъмното небе, полуизлегнал се. Нещо сериозно го мъчи тези дни и се надявам да ми каже какво се случва.-Е, марсианец! За какво ме извика?- стоях над него гледайки го по - сериозно, сигурно от всякога.
-Нана, ти дойде! Ела, седни.- дръпна ме за ръката и аз седнах до него.
-Таа, това, което исках да ти кажа е....
~Гледна точка на Марк~
Дали да ѝ кажа истината?
Как да и кажа, че ще заминавам на свтовно турне и няма да ме има повече от месец..?
Тя дали въобще е заинтересована?... Арггххх, ще се побъркам...-Таа, това, което исках да ти кажа е... какво се е случило с косата ти ? Прилича на птичи гнездо.- казах аз, засмивайки се неудачно. Няма да мога да ѝ кажа днес.. Просто не мога.
-Какво ти става на теб? Ужасен си, идиот.. - изправи се и понечи да си ходи.
Изправих се и моментално я хванах за ръката с яснаата цел да я спра.
-Какво стана, обидих ли те?
-Млъквай, марсианец!-каза тя, хлипайки.
-Плачеш ли? Наистина съжалявам, Нана! Не исках да те обидя.. Дори не помислих, че ще се обидиш толкова.. Наистина съжаляваммм!! - започнах да се извинявам, аз.
-Наистина ли съжаляваш?- аз само кимнах в отговор.
-Тогава тичай да ми купиш сладолед!
-В това време? Не е ли късно за сладолед, есен е.
-Не е толкова студено, хайде отивай! Аз ще те чакам тук.
Е, взех, че отидох. Взех два сладоледа в кутийки и отново се запътих към поляната.
~Гледна точка на Нана~
Защо ли ме извика? Да се подиграва на косата ми? Епф.. понякога е много смотан. Няма капка усет за положението.. Явно не е нищо важно, щом не ми каза. Пак някоя глупост, за която е размислил, надявам се.
А, ето го и него, задава се. Но къде ми е сладоледа ? Ядосана станах и тръгнах с бърза крачка към него. Като се доближих разбрах, че това не е Марк. Понечих да си ходя, но този странник заговори.-Хлапее! Ела тук, ела да ти покажа нещо!-стреснах се и започнах да тичам.
Блъснах се в някой, когато вдигнах глава да видя кой е, за мое щастие този някой беше Марк. Прегърнах го силно и стиснах очи.
ESTÁS LEYENDO
The martian in my life
RomanceЗдравейте, казвам се Нана. Живея в Корея.Сигурно очаквате да ви разправям как обичам айдолите, не, не обичам, аз трябва да ги боготворя! Е, да ама не. Мразя ги. Цял живот ми е говорено за тях, цял живот ги слушам как грачат. Просто ми писна. Майка м...