După o jumătate de ora fetele ma anunță că sunt la ușa.
-Sunteți pregătiți? Ii întreb
- Da! Îmi răspund șerifu' și băieții care erau deja ascunși.
După câteva secunde deschid ușa și toate trei intra extrem de plictisite fara sa ma bage in seama.
-Buna Cristina! Buna fetelor! Putem intra? Da, sigur! Nu e nici o problema, intrați! Vb eu singura dramatizand totul.
-Sunteți gata? Le întreb?
-Pentru ce? Răspund ele confuze.
-3...2....1.. Surpriza! Strig eu după care ies băieții.
-Dar cum? Întreabă Iulia
-E o poveste lunga.. Pe scurt. Băieții au fost surpriza din partea patronului de ziua mea, ei au mai raman in oraș pentru o perioada și stau la mine.
-Ce tare! Exclama Adela
-Bun pai hai sa faceți cunoștință! Sugerez eu.
După câteva minute toți s.au cunoscut și ne.am așezat sa povestim. Seara a decurs minunat! Am ras, ne.am distrat, am făcut tâmpenii (am băut). Fetele au hotărât sa rămână la mine așa că ceilalți s.au cam îngrămădit și au dormit 4 pers intr.un pat de 2 persoane. Superb, nu? :))
Dimineață
Toți ne trezim cu o durere groaznica de cap! După multe văicăreli hotărâm sa ne ridicam din pat și sa ne facem toți rutina zilnica, astfel că intr.o ora toți eram la masa și mâncăm faimoasa omleta!
-E geniala! Exclama Iulia. Mi.as dori sa am un soț care sa gătească la fel de bine!
-Exagerezi, e o simpla omleta. Adaugă Sorin.
După ce am terminat de mâncat am mers pana in camera la mine dar nu înainte de ai face semn lui Urs sa vina și el.
-Auzi, tu vezi cum se uita estia unul la altul?Spun eu
-Cine ma? Întreabă nedumerit Urs
-Iulia și Sorin! Trebuie sa ii combinam!
-Ooo nu, nu îmi zice că a intrat din nou Drăcușorul iubirii in tine.
-Nu ma judeca! Îmi place sa ajut lumea!
-Bine. Sa zicem că te ajut. Ce plan ai?
După ce ii spun planul și mai punem la punct câteva detalii mergem înapoi la ceilalți. După câteva minute ii trimitem pe cei doi la magazin sa cumpere suc și bere in timp ce noi le spunem celorlalți planul. Toți suntem de acord. In scurt timp porumbeii se întorc și hotărâm sa punem planul in aplicare chiar in acea zi.Am revenit! Sper că v.a plăcut acest capitol! Va mulțumesc că îmi citiți carte și sper că va place. Stiu că e cam scurt capitolul dar sunt sărbătorile și l.am scris pe graba! Sper sa aveți niste sărbători faine alaturi de persoanele dragi! Va pup și va îmbrățișez!