Dimineata ma trezesc in bratele lui Cale. Ma simt oarecum ciudat pentru ca pana acum era Urs in locul lui dar ma simt si protejata. Incerc sa nu il trezesc dar ca de obicei nu reusesc.
Neata, Crisuc! Spune in timp ce se intinde.
Neata,Soare! Ii raspund zambind.
Ce facem azi? Intreaba el.
Nu stiu... Pentru inceput zic ar trebui sa ne ridicam din pat... Zic. Rasp eu.
Ai dreptate. Spune razand.
Dupa ce ne facem rutina si mancam ce a mai ramas din mancarea gatita de Sorin ne punem pe barfit.
Doamne, simt ca pot sa iti zic orice. Parca te cunosc de o viata. Spun razand.
Cine stie.. Poate intr.o vista anterioara am fost ceva. Spune ranjind dupa care amandoi radem.
Dupa ce ne oprim din ras ne uitam fiecare la telefoane.
Am 5 apeluri pierdute de la Ale. Spune Cale.
Eu 6 de la Urs. Ii rasp eu.
Am dat de belea. Afirma Cale.
Clar. Spun si radem in timp ce ii apelam pe Ale si Urs.
*Conv. intre Urs si Cris*
Hola! Ii zic eu.
Hola?! Te.am sunat de 6 ori de ce nu ai raspuns?!
Vorbeam cu Cale si nu am vazut. Imi era pe silentios.
Sigur?
Da,Urs. Doamne ce crezi ca faceam?
Nu stiu? Tu sa.mi spui!
Urs ce ai? Faci cumva o criza de gelozie?
Da! Cum sa nu fac atata timp cat stiu ca stai in casa cu un baiat si eu sunt la sute de km departare? Cum sa nu fac?
Urs! De ce nu ai incredere in mine? Si de ce sa fii gelos? Sti foarte bine ca stau cu Cale nu cu orice baiat si sti foarte bine ca el o iubeste pe Ale.
Intelgi ca imi e frica sa nu te pierd? Te iubesc prea mult. Daca te.as pierde as muri.
Urs, nu o sa ma pierzi. Te iubesc, intelegi? Si nu o sa te las pentru nimeni,ok? Acum te rog nu mai face crize de gelozie. Ne facem mai mult rau decat bine asa.
Stiu... Scuze.. Promit ca o sa incerc sa fiu calm de acum.
Bine.. Cum esti, adica sunteti? Tata ce face?
Suntem bine.. Pe acasa.. Cu Șeriful nu m.am vazut inca. Ma vad mai tarziu cand mergem la studio. Dar oricum cred ca e bine.
Ma bucur atunci.
Cris trebuie sa inchid. Au zis baietii ca trebuie sa plecam la studio.
Ok.. Saluta.i pe toti din partea noastra.
Bine.
Si, Urs!
Da!
Te iubesc! Nu uita!
Si eu te iubesc! Acum chiar trebuie sa inchid. Pa❤
Pa❤
*conv. Incheiata*
Merg la Cale si ii zic ce s.a intamplat si imi zice ca la fel a fost si Ale.
Ce prosti! Spun si incep sa rad. Cum sa creada ca noi doi am fi impreuna.
Exact. Raspunde si radem.
*Intre timp in Bucuresti*
*Persp. lui Urs*
Am ajuns la studio. Salutam pe toata lumea dupa care mergem la Șerif.
Ce face o treime din Shot? Spune si rade.
Treimea face foarte bine. E gata de treaba. Celalalt sfert probabil ca leneveste cu fata ta. Ii rasp. eu si rad.
Cine poate, poate. Spune si zambeste. Acum hai! La treaba si Nu va bateti joc!
Da stim, stim! Spunem toti in cor si radem.
Mergem in studio si tragem voci, compunem, ne ocupam de vlog. Dupa ore intregi plecam acasa obositi si ne bagam direct in pat. Inainte de asta ii scriu un mesaj lui Cris.
Noapte buna, iubire! ❤ Dupa cateva secunde primesc un raspuns.
Noapte buna! Te iubesc, prostule!❤. Zambesc si ma pun la somn.
*intre timp in Bistrița*
*persp. lui Cris*
Ce zici.. Ne continuam filmul de aseara? Intreb eu.
Sigur. Dar mai intai trebuie sa iti zic ceva. Spune si ma i.a de mana in timp ce ma priveste in ochi.
Sigur. Ce e? Intreb eu.
Cris.. Mi.a fost greu sa ascund asta atat de mult timp dar simt ca e momentul sa iti zic. Cris eu....Uitati aici si capitolul! Sper ca v.a placut! Sunteti curiosi sa aflati ce o sa ii zica Cale lui Cris? Chiar asa.. Oare ce o sa ii zica?