NU! EU RAMAN AICI!M.AM INSCRIS LA FACULTATE! Zice Căle.
In momentul ala toti ramanem masca. Nimeni nu se astepta la asta. Dupa cateva secunde incepem sa reactionam. Primul meu instinct a fost sa ma uit la Urs. El a facut acelasi lucru amandoi fiind confuzi.
De ce?! Striga Ale rupand tacerea si ridicandu.se in picioare. De ce nu mi.ai spus? Stiai ca ma inscriu in Bucuresti la facultate. De ce nu mi.ai spus sa ma inscriu si eu aici?... De ce? Spune dupa care incepe sa planga si fuge din camera.
Cred ca meritam niste explicatii! Spune Urs usor nervos.
Stiu.. Am sa vi le dau acum! Spune Cale destul de calm. Am ales sa ma inscriu aici pentru ca imi place mult facultatea asta. Stiti cat imi place meseria asta( legata de facultate) si ca nu exista o asemenea facultate in Bucurest. Plus ca m.am gandit ca ar fi dragut sa raman aici. Asa nu ar ramane nici Cris singura. Si nu Urs, nu o plac sau chestii de genul. Eu o iubesc pe Alexandra. Nu e cea ce ganditi toti. V.am zis. Pur si simplu vreau sa fac facultatea asta. Chiar si un singur semestru.
Si cand aveai de gand sa ne spui? Si cu cariera cum ramane? Ce vom face atatea luni fara tine? Zice Juno țâșnind in picioare.
O sa va descurcati. Am vb cu Șeriful si nu e o mare problema. La evenimentele importante o sa vin cu avionul pana in Bucuresti desi nu prea cred ca e cazul. Șerifu' a zis ca nu avem evenimente in urmatoarele luni.
Eu zic ca in loc sa ne lamuresti pe noi ar trebui sa mergi sa o lamuresti pe Ale. Ea cred ca merita prima sa afle situatia. Afirm eu.
Cale da din cap si merge la Ale. Ea era in mijlocul patului in camera lor si se uita la poze cu ei doi in timp ce plangea. Cand il vede pe Cale isi sterge lacrimile rapid.
De ce imi faci asta? Spune ea printre suspine. De ce ma parasesti? Credeam ca ma iubesti.
Dar te iubesc, Ale! Tu esti potivul pentru care zambesc in fiecare zi! Esti cel mai bun lucru din viata me! Spune dupa care o saruta.
Si atunci? De ce imi faci asta?
Uite,Ale. Aici am oportunitatea sa fac facultatea care mi.o doresc. In Buc. nu exista facultatea asta. Si in plus nu o sa stea nici Cris singura. O sa fie doar un semestru. Cateva luni. Stiu ca nu are rost sa o incep fara sa o termin si ca oricum o sa ma transfer dar vreau sa o fac. Nu vreau peste ani sa zic cum ar fi fost daca... Intelegi? Zice Cale uitandu.se in ochii lui Ale.
Da.. Inteleg. Chiar daca ma doare inteleg. Ii confirma Alexandra.
Cat despre Cris... Nu iti imagina tampenii.. Eu doar pe tine te iubesc si nu as fi in stare sa te insel. Si la fel si Cris pe Urs.
Stiu.. Va cunosc pe amandoi si stiu ca nu ati fi in stare.
Intre timp Cris si Urs au purtat cam aceasi discutie. Au vorbit despre faptul ca nu se vor insela niciodata. Dupa 30 de minute toti sa aduna din nou in living.
Ok.. Toti ti.am inteles decizia Cale. Si sincer. Ma bucur ca o sa am un prost pe cap. Spun si il bat prieteneste pe umar. Toti radem dupa care ne culcam.Dimineata ne trezim, ne facem rutina zilnica dar de data asta mai rapid pentru ca trebuia sa ne grabim sa ii ducem pe drumeți la tren pentru a merge in Cluj. De acolo vor lua avionul spre Buc. Ne.am pus pe impachetat. Eu il ajutam pe Urs si Cale pe Ale iar restul si le faceau singuri. Dupa ce impacetam mergem spre tren.
A ajuns. Spun deja cu lacrimi in ochi, cu un tremurat in glas si un gol in stomac.
Hei.. Nu fi trista. Nu plange. Spune Urs si imi sterge lacrimile dupa care ma saruta. O sa treaca repede! Sunt doar cateva luni. Zice deja avand si el un tremurat in voce. Ma ia in brate si imi sopteste la ureche Te iubesc! Din tot sufletul meu! Sa nu uiti asta!.
Ii raspund la fel de trista ca si el la ureche Si eu te iubesc! Esti totul pentru mine! Sa nu uiti!.In momentul ala ne uitam unul in ochii altuia. Ne apropiem fruntile si ne sarutam pentru.. Pentru ultima oara in urmatoarele luni! :(
*Intre timp* *din perspectiva Alexandrei*
Il strang tare in brate. Nu pot sa cred ca nu o sa il mai vad cateva luni. Il sarut petru ultima oara cu lacrimi in ochi. Ne uitam unul la altul cu o tristete nedescrisa. El imi sterge lacrimile si imi spune Te iubesc! O sa vezi ca o sa treaca Repede! Sa fi cuminte si puternica pentru tine, pentru mine, pentru NOI!❤
Si eu te iubesc! Si o sa fiu tare iti promit!❤
TRENUL SPRE CLUJ PORNESTE IN 4 MIN. spune o doamna.
Ei.. A sosit momentul. Ne despartim cu greu. Pana la urma ei se urca in tren si pleaca. Eu ii privesc cu lacrimi in ochi si cad jos. Cale ma ridica si imi spune.
Hai sa mergem acasa. O sa fie bine iti promit. Spune si ma saruta pe frunte frățește. Ma ia in brate pentru a ma ajuta sa ma calmez din plans dupa care ma ia de mana si mergem acasa. In 20 de min ajungem.
Ne schimbam dupa care ne apucam de povestit. Dupa 2 ore primesc un mesaj de la Urs "Acum am decolet! Noapte buna!❤ "
"Noapte buna! Zbor placut!❤" raspund eu.
Mai vorbesc cu Cale dupa care ne pune sa vedem un film. Din pacate pe la mijlocul filmului am adormit amandoi.Hola! Cum vi sa parut capitolul? Trist asa.i? Ce credeti ca va urma intre Cris si Cale? Oare o sa se indragosteasca unul de celalat?❤