Sajnálom a rövid részt, készül a következő. Hagyjatok nyomot magatok után😌
Harry mögém lépett. Idegesen fújtatott, mégis higgadtan szólalt fel:
- Bemutatom Niallt, Liamet, Zaynt, és Louist mindenbizonnyal már ismered.
Mély levegőt vettem.
- Üdv - lépett elő a fekete hajú - Sokat hallottam már rólad - kezemet megfogta, majd csókot lehelt rá.
Harry megfeszült, majd megköszörülte torkát.
- Menjünk be - morogta.
Kezét a derekamra vezette és visszatolt a házba.
- Ez nincs elintézve ennyivel - súgta a fülembe.
A nappaliba sétáltunk. Leültek a kanapéra, Harry pedig az ölébe húzott engem. Az összes szempár rám szegeződött. Zavarban voltam, megpróbáltam felállni és leülni mellé, de visszahúzott az ölébe. Kellemetlenül mocorogtam a helyemen.
- Ne - dörmögte a fülembe.
Unalmas dolgokról beszélgettek, örültem, amikor valaki kopogott az ajtón.
Harry utasított, hogy nyissam ki. Megforgattam a szemeimet és felálltam. A kilincs felé nyúltam. Kinyitottam az ajtót, az illető már készült újra kopogni. Egy nem túl magas férfi állt a küszöb mögött. Hajának a töve barna volt, a vége pedig szőke.
- Josh vagyok - mosolygott, majd végigmért - Josh Devine.
Aprót bólintottam.
- Rebecca hátrébb - ordította Harry, majd az ajtóhoz rohant.
Homlokomat ráncolva elléptem az ajtótól.
- Be sem invitálsz? - kérdezte Josh - Bár, tőled mást nem várok.
- Mit akarsz? - csikorgatta fogait a göndör.
- Nem akarsz beszélgetni? - kapott szívéhez drámaian - Fájó, talán túlteszem magamat rajta - rázta a fejét - Kárpótlásul kölcsönkaphatnám a szőkét egy éjszakára.
- Ne merj ránézni - morogta Harry.
Szemei zöldből korom feketébe torkollottak át, kezeit ökölbe szorította, viszont hangja nyugodt maradt.
- Csigavér, haver - vigyorgott Josh - Csak üzenetet hoztam.
- Mi az üzenet? - lépett előre Louis karbatett kezekkel.
- Elkezdődött - suttogta Josh.
Végszóra a postaláda az égbe repült. Felsikítottam a robbanásra és a lépcsőre borultam.
Harry elmosolyodott. Lenézett cipőire, vett egy mély levegőt, majd Joshra nézett.
- Add át Chapsternek mély üdvözletem - mosolygott tovább, majd egy hirtelen mozdulattal hasba vágta Josht.
- Most pedig kotródj innen - bezárta az ajtót.
A négy fiú aggódó szemekkel figyelték őt és minden mozdulatát.
- Elkezdődött? - kérdezte Niall.
Harry megrántotta a vállát.
- Chapster visszatért - sóhajtott Zayn, majd ökölbeszorította a kezét és a falba vágott egyet.
KAMU SEDANG MEMBACA
Obsession [Harry Styles HU maffia fanfiction]
Fiksi PenggemarLégy egy olyan megszállottság megtestesült rabja, amelyet lehetetlen kioltani.