IDIOTULE, TE IUBESC!

761 12 1
                                    

Hey, eu sunt Diana, prietenii îmi spun Dia Acum, am 20 de ani şi stau undeva prin Neamţ . Am ochii căprui şi sunt brunetă. Am o soră pe nume Bianca, acum mă înţeleg bine cu ea...De ce spun „acum” ? Pentru că am de gând să vă povestesc viaţa mea de acum 6 ani .

Acum 6 ani...
Mom: Dianaa, Biancaa veniţi în bucătărie!
Eu: Acum mom.
Mom: Am o veste proastă pentru voi..
Eu: Ce?? Ce sa întâmplat mamă?
Mom: Ne vom muta..
Eu: Ce?? De ce?? Unde?? Când?
Tata: Wow, wow, wow....las-o mai uşor Diana.
Eu: Dar tatăă..
Tata: Nici-un tată, am decis împreună cu mama ta să ne mutăm.
Eu: De ce? Unde?
Tata: De ce? Pentru că nu mai avem cum să stăm aici, nu ne mai descurcăm cu bani..Unde? În Neamţ!
Eu: What? Tu eşti nebun? Tatăă, în Neamţ?? Nu serios??:O Tu vorbeşti serios?
Tata: Da! Mâine vom începe să împachetăm lucrurile, iar într-o săptămână plecăm toţi odată!
Eu: O săptămână? Prietenii mei ce vor spune??
Mom: Înca eşti mică de prieteni, iţi promit că te vei simţi minunat!
Eu: Ba nu, nu o să fie aşa! Vă urăsc!!! [Şi plec..Sora mea nu a spus nimic, era prea mică să înţeleagă ceva]
Şi să încep povestea mea....Am stat undeva în Bucureşti...Eu aveam 13 ani, iar sora mea 11 ani când mama şi tata s-au decis să ne mutăm în Neamţ Mda, nu eram încântată deloc de mutarea aceasta, îmi lăsam prietenii în urmă şi locurile unde am copilărit...Nu am fost deacord deloc..dar adevărul este că mama şi tata nu mai făceau faţă cheltuielilor...Deci, nu aveam ce face...
După ...

IDIOTULE, TE IUBESC!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum